Jump to content

Test drive unlimited

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil Test drive unlimited op de PC kopen omdat het gewoon op die console het beste is!

Alleen ik wil de prijs weten,het liefst bij de Bart Smit.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

uhm ik zou zeggen kijk een beetje op internet.

ik heb gezocht voor je kon het zo niet vinden maar ik denk dat de prijs rond de 30 euro ligt.

GtaSlave

Geplaatst:
Hallo,

Ik wil Test drive unlimited op de PC kopen omdat het gewoon op die console het beste is!

Alleen ik wil de prijs weten,het liefst bij de Bart Smit.

Alvast bedankt!

De prijs van Test Drive: Unlimited schommelt per winkel, en dat gaat van €30 tot €50. Een aardig groot verschil dus. De Bart Smit vond ik persoonlijk altijd vrij duur vergeleken met bijvoorbeeld Intertoys, dus als ik jou was zou ik eerst een vergelijkingsite opzoeken om de goedkoopste eruit te pikken. Ik heb dat al even gedaan en ik ben onder andere dit en dit tegenkomen. Misschien niet echt een antwoord op je vraag, maar ik neem aan dat je er wel wat mee kan. Alvast veel speelplezier! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt -Matthijs- ik denk dat ik Tdu bij de Intertoys ga kopen maar dan moet ik zover fietsen. :duh:

EDIT:ik zie in filmpjes dat je je eigen muziek erin kan zetten is dit op de PC versie?

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:

op de xbox 360 heb je een harde schijf zitten dus het kan ook voor consoles wezen maar wees niet lui je gaat echt niet dood een een beetje fietsen ^_^^_^

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik had hem gezien voor 17 euro bij Freerecordshop dacht ik. Moet alleen mijn specs nog checken, de betá stotterde al.. Misschien even veel ruimte vrij maken ofzo. :Y

Geplaatst:

Als ick dat doe kan ik TDU dan wel spelen want SA doet het wel maar me pa zegt dat me pc het niet aan kan.

Geplaatst:
Als ick dat doe kan ik TDU dan wel spelen want SA doet het wel maar me pa zegt dat me pc het niet aan kan.

Of Test Drive het doet, is helemaal afhankelijk van jouw PC. Dat de beta stotterde bij iemand anders, wil natuurlijk niet direct zeggen dat hij dit bij jou ook gaat doen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat TDU best een goede PC vraagt. Ik heb hem zowel op mijn nieuwe, als op mijn oude PC gespeeld en het verschil is er. Zodra je de kwaliteit namelijk lager zet, zul je dit direct zien in het spel zelf. Textures en dergelijke gaan er bijvoorbeeld lelijk uitzien, en je ziet duidelijk kartelranden. Op mijn nieuwe PC liep het spel gewoon soepel en goed, en dan heb je er ook wat aan. Het is immers niet echt leuk om een spel te spelen op zijn laagst. Probeer anders eerst de demo eens uit. Schokt en hapert deze, dan is de kans erg groot dat het volledige spel hetzelfde zal doen. Ben overigens geen demo tegen gekomen, misschien dat iemand anders hier meer van weet... :Y

TDU Demo was volgens mij niet meer beschikbaar. Volgens mij was hij gelocked na 4 maanden.. Ik heb nog niet 100% mijn specs weten te vinden, maar het was ongeveer dit:

iMedia 3700

Legitieme Windows® XP Home Edition, 3,20 GHz, Intel® Celeron® Processor 352, 533 Mhz, 1024 MB, 160 GB SERIAL ATA.

Ik weet niet of het hem is, zelfde design is het, maar ik had hem 3 jaar geleden gekocht. Volgens mij was het wel een 160 GB. Heb ik hieraan genoeg? :?

PS: Beeldscherm is wel anders.. maargoed.. Ik zoek nog even verder naar de echte specs..

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Ga naar 'start' > 'uitvoeren' en typ vervolgens 'dxdiag' in. Bij de tabbladen 'systeem' en 'beeldscherm' staat dan de belangrijke hardware. Dat is even wat gemakkelijker, omdat je dan precies weet wat je in je PC hebt. De PC die je overigens hebt opgezocht ziet er redelijk uit en die zou TDU ook wel moeten draaien. Want als we eens gaan kijken naar de specs:

• Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista
  • 512MB System RAM
  • 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
  • 128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0
  • DirectX 9.0c Driver
  • DirectX 8.1 compatible sound card

Dan zie je dat die PC er eigenlijk geen problemen mee zou moeten hebben. Al vind ik de videokaart nog wat aan de zwakke kant (heb zelf ook een 7300 gehad), misschien dat zich daar een probleem kan voordoen. Overigens vind ik een Packerd Bell ook niet echt geschikt voor gamen, maar dat is persoonlijk.

Geplaatst:
Je kunt ook nog even op de site Can I Run It kijken. Daar kun je van heel veel games zien of jouw pc een spel wel of niet zou kunnen draaien. Maar deze site zal niet precies alles goed zeggen natuurlijk, maar je hebt wel een goede indicatie.

Als je voor de eerste keer op die site komt, moet je volgens mij nog iets toestaan (d'r komt zo'n balkje waar je voor moet accepteren zeg maar). Voor zover ik weet heeft dat geen schade ofzo, want ik gebruik het ook al een tijdje. ;)

Heb even Can i run it geraadpleegt (erg handig) en mijn Videokaart is volgens hun het probleem.. :N

Da's balen, gelukkig heb ik hem nog niet gekocht.. Zou ik een betere videokaart kunnen installeren? Want een nieuwe PC is overdreven.. :duh:

PS: Bij Recommed Fail

CPU Speed

Recommended: 3 GHz

You Have: 2.93 GHz

Wat dus ook een Fail is.. :7

Ik ga ook even mijn pa's pc checken.. ^_^

Bedankt voor degene die mij holpen! :Y

post-27931-1191591464_thumb.png

Geplaatst:

Ik denk dat jouw nVidia 6200 inderdaad wat verouderd is, aangezien er bijvoorbeeld al een nVidia 8800 op de markt is (al hoef je die niet meteen te kopen natuurlijk). Ik heb zelf het spel in mijn kast staan, en daar staat inderdaad dat een nVidia 6600 een minimum is. In mijn vorige computer had ik deze kaart ook, en daarmee kon ik TDU normaal spelen.

Het is dus misschien het overwegen waard om een nieuwe videokaart aan te schaffen, vooral als je de nieuwste spellen van tegenwoordig wil spelen. Zorg er wel voor dat de 'voeding' van je computer een andere videokaart aankan. ;)

Hmm ik zal het overwegen, TDU is wel een spel dat ik graag wilt.. Eigenlijk een droom van elke jongen (lees en soms meisjes) om lekker Freeroaming te scheuren! Zal het eens rustig bekijken! :Y

NVidia, meant to be played..Ja, moet hij het spel wel aankunnen :7:D

Bedankt degene die mij holpen! _O_

• 2 weken later...

ik speel tdu nu al sinds de datum dat ie uitkwam , pc kan het maar moeilijk aan , heb : p4 3.0 ghz , 1 gb ddr , 512 mb videokaart x1650 pro. ik speel het nu niet meer , VEEL TE VEEL bugs in dat spel , als dat wat minder is , dan zou het een supper spel zijn :Y

Bewerkt: door martijnenvalentijnSA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...