Rullez Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 ik speel tdu nu al sinds de datum dat ie uitkwam , pc kan het maar moeilijk aan , heb : p4 3.0 ghz , 1 gb ddr , 512 mb videokaart x1650 pro. ik speel het nu niet meer , VEEL TE VEEL bugs in dat spel , als dat wat minder is , dan zou het een supper spel zijn iemand die nog een echt TDU forum zoekt , alleen nederlanders.. hopelijk is t nie erg dat ik reclame maak voor een tdu forum ? >>> Door Froodooo: Link hier ook even verwijderd<<<( ben daar NLracer ) Hey, Ik denk dat je beter die link kan verwijderen, want je mag geen reclame maken. En het board is illigaal. Verder even door over die bugs in het spel. Is daar niet een patch voor uitgekomen? Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 board illigaal? wat is dat board? bedoel je de site, die is ckr weten nie illigaal.. mare ik heb de link verwijderd. jah daar was een patch voor uitgekomen .. maar toen kwam er juist weer meer bugs bij er zijn er 3 uitgehaald , maar er kwamen er meteen weer 10 bij en de servers zijn er erg bagger.. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 board illigaal? wat is dat board? bedoel je de site, die is ckr weten nie illigaal.. mare ik heb de link verwijderd.jah daar was een patch voor uitgekomen .. maar toen kwam er juist weer meer bugs bij er zijn er 3 uitgehaald , maar er kwamen er meteen weer 10 bij en de servers zijn er erg bagger.. Board is een andere woordt voor forum. En hij is zeker wel illigaal. Er staat namelijk geen licensie bij. Maar laat dit maar zetten. Verdere discussie kan via PB/Profiel. BTW jammer dat er na die patch weer bugs bij zijn gekomen. Ik speel het spel op de psp. En dan vind ik het mans zat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.