-->nick<-- Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik heb een vraagje over Battlefield 2 namelijk hoe krijg je je naam in kleur want ik zie redelijk wat mensen met een oranje naam en die kunnen ook oranje typen maar hoe krijg je dit zelf? Reageren
Marsmello Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Kijk op google. Ze gebruiken code's. Maar als ik jou was zou ik het niet doen. Heb ergens gelezen dan ze je kicken/bannen van de servers. Sommige vinden dat irri... Bewerkt: 26 augustus 2007 door Marsmello Reageren
Wesley Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Kijk op google. Ze gebruiken code's. Maar als ik jou was zou ik het niet doen. Heb ergens gelezen dan ze je kicken/bannen van de servers. Sommige vinden dat irri... Om eerlijk te zijn kicken/bannen mensen daar echt niet voor, daar is vaak geen goede reden voor! Verder kun je zover ik weet niet codes kan gebruiken, maar je hebt wel iets anders, dat de teksten anders zijn, dat er bijvoorbeeld staat: You were owned by ****** / You have owned *******. En die teksten kun je zo van het internet afplukken. Goodluck Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Kijk op google. Ze gebruiken code's. Maar als ik jou was zou ik het niet doen. Heb ergens gelezen dan ze je kicken/bannen van de servers. Sommige vinden dat irri... Om eerlijk te zijn kicken/bannen mensen daar echt niet voor, daar is vaak geen goede reden voor! Verder kun je zover ik weet niet codes kan gebruiken, maar je hebt wel iets anders, dat de teksten anders zijn, dat er bijvoorbeeld staat: You were owned by ****** / You have owned *******. En die teksten kun je zo van het internet afplukken. Goodluck Dat hoorde ik ook in de server dat ik de kleur weer moest veranderen omdat ik anders gebant werd maargoed toch bedankt beide. Reageren
Wesley Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Kijk op google. Ze gebruiken code's. Maar als ik jou was zou ik het niet doen. Heb ergens gelezen dan ze je kicken/bannen van de servers. Sommige vinden dat irri... Om eerlijk te zijn kicken/bannen mensen daar echt niet voor, daar is vaak geen goede reden voor! Verder kun je zover ik weet niet codes kan gebruiken, maar je hebt wel iets anders, dat de teksten anders zijn, dat er bijvoorbeeld staat: You were owned by ****** / You have owned *******. En die teksten kun je zo van het internet afplukken. Goodluck Dat hoorde ik ook in de server dat ik de kleur weer moest veranderen omdat ik anders gebant werd maargoed toch bedankt beide. Lol, op welke server was dat dan? Weet je de IP/Naam nog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.