Jump to content

ik mis een groot deel van het spel

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb SA al een tijdje uitgespeeld,

tenminste....

ik mis een missie met de green sabre (moet je die jatte ofso, ik heb alleen nadat ik de green sabre had gezien toen samen met die latino moest ik Sweet redden verder heb ik geen missie's met de green sabre gehad)

en er was een missie (ik weet niet meer hoe die heet)

dan moet je met een vliegtuig naar de shermandam vliegen, met een parachute landen bij de sherman dam

en bommen binnenin dat gebouwtje plaatsen en vluchten (spring je van het dak af)

maarrre ik heb leuk die bommen geplaatst maar zijn dus ook nooit afgegaan...

mis ik hiervan een missie??

ik heb wel de missie gehad end of the line met daarna de credits.

:D het zou fijn zijn als ik het spel voor mijn gevoel compleet kan maken

Geplaatst:

Die bommen die je plaatst bij die dam, dat doe je in de missie Dam and Blast, laat Zero onploffen in de missie Breaking the Bank At Caligula's. Dit doet hij zodat de stroom wordt uitgeschakeld.

Ik weet niet of je deze missie al gespeeld hebt, maar als je 35% dating gehaald hebt met Millie Perkins en haar sleutel hebt gepakt, en er geen icoontjes meer zijn op je radar zijn die bommen dus al gebruikt zonder dat je het wist :).

Overigens, als je San Andreas de storyline hebt uigespeeld is er nog genoeg te doen, je kan bijvoorbeeld het spel voor 100% uit spelen. Je vind hier een 100% checklist.

Je vind hier een overizcht van alle missies die gespeeld kunnen worden in San Andreas.

Nog veel plezier met San Andreas en ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb :).

Geplaatst:

ah dat is het dus...

de bommen zijn gebruikt zonder dat ik het wist,, :D

hmmm...

maar dan zie ik bij de odd jobs, export,

die heb ik ook nooit kunnen doen en nu nog steeds niet.

moet je er iets voor doen?

Geplaatst:

jaa je meot de rijschool halen dan kan je ene wagepark kope of hoe meot ik het noeme haha

moet je daarna missies doen in die garage die oude verslete :D dan autos jatte kome ze in die wagepark te staan daarna kunne die ergens stukje verder op pimpen :D

Geplaatst:

das @!#%$$#@!...

ik heb al tig keer geprobeert mijn rijbewijs te halen

alleen de laatste onderdeel moet nog van mijn rijbewijs gehaald worden

lukt me echt niet!! :N

Geplaatst:
das @!#%$$#@!...

ik heb al tig keer geprobeert mijn rijbewijs te halen

alleen de laatste onderdeel moet nog van mijn rijbewijs gehaald worden

lukt me echt niet!! :N

Je bedoeld de oefening City Slicking? Dat kan inderdaad heel wat frustatie opleveren. Ik zal je proberen wat tips te geven, zodat het wat makkelijker voor je wordt.

• Ten eerste is het belangrijk dat je vooral gebruik maakt van de trambaan. Daar rijden geen auto's, dus daar kun je, mits er geen tram rijdt, flink gas geven. Daarnaast kun je ook gebruik maken van het trottoir, indien mogelijk.
  • Maak ten tweede goed gebruik van je camera. Gebruik je muis om te zien of er voertuigen op een heuvel staan.
  • Bekijk goed welke route je neemt, en welke het snelst is. Er zijn verschillende soorten mogelijk namelijk.
  • Je kunt ook gebruik maken van dit of dit filmpje.

Nou, ik hoop dat het je lukt. Blijf gewoon oefenen, dan zal het heus wel eens lukken! :Y

Geplaatst:

Over The Green Sabre: die missie hoort zo te gaan. Het gaat erom dat Cesar (die latino) jou laat zien wat er aan de hand is. Het feit dat de missie the Green Sabre heet, heeft te maken met getuigenissen van anderen, die de auto waaruit de drive by op CJ's huis werd gepleegd voor de storyline star, en zijn moeder overleed, herkenden als een groene Sabre. Het is dus niet de bedoeling om diee te jatten. Die missie hoort zo te gaan, kijk maar hier.

En over city slicking: Wat veel mensen ook vergeten is dat je zelfs met de besta auto nog geen scherpe bocht op topsnelheid kunt nemen. Velen gebruiken dan ook de handrem. Een nare eigenschap van deze auto is dat deze snel te ver doordraait als je de handrem in een bocht gebruikt. Rem daarom voor scherpe bochten af met de gewone rem. Laat de rem los, stuur in, en halverwege de bocht kun je weer gas geven. Zo ga je sneller door de bocht, en heb je ook nog eens meer controle waardoor je minder kans om botsingen hebt. Veel mensen botsen hierdoor ook en halen geen goud of helemaal geen award.

Veel succes en ik hoop dat je hier nog wat aan hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...