matthew310 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Ik zit normaal een beetje van alles te modden met de gta series (altijd leuk) maar sinds kort kan ik bij gta SA geen dingentjes verwijderen ,vervangen enz. met IMGtool v2 en dat is niet zo leuk want nu wil ik gta3>models>sa >rockstar openen en dat gaat niet echt vaag... nu staat er ook 0KB dus ik kan Sa helemaal niet meer moden. (Ps. ik gebruik wel n00bmode omdat dat leuk is , voor de xbox heb ik zonder mods uitgespeeld ) Bewerkt: 27 augustus 2007 door matthew310 Reageren
GtaSlave Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Hey, Ik denk dat jij versie 2.0 hebt van Gta San Andreas en die kun je inderdaad niet modden. Maar er is zo ding dan kun je hem downgraden naar 1.0 Ik hoop dat iemand die link voor je heeft als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet meer. GtaSlave, Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Hey, Ik denk dat jij versie 2.0 hebt van Gta San Andreas en die kun je inderdaad niet modden. Maar er is zo ding dan kun je hem downgraden naar 1.0 Ik hoop dat iemand die link voor je heeft als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet meer.GtaSlave, Ik denk persoonlijk niet dat het daar mee te maken heeft, want de n00bmode doet het gewoon bij hem maak ik op uit zijn verhaal. Ik denk dat het eerder aan die n00bmode zelf ligt, dat je daar gewoon niet aan kunt sleutelen. Overigens moet je het bestand 'GTA3.img' openen om voertuigen en dergelijke te vervangen, dit bestand vind je ook in de 'Models' map. Ik raad je dus aan om de n00bmode te verwijderen, wil je weer graag modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.