gammie_ Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Beste leden, ik heb een tijdje trug CS3 als probeer versie gedownload, nu is mijn probeer versie verlopen. Ik wil hem verwijderen maar zodra ik hem verwijder wil hij de cd om het verwijderings proces te starten, maar ik heb geen cd om dat dit een probeer versie is... Hoe verwijder ik hem nu volledig van mijn pc? Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Misschien is het handigste om gewoon de map van CS3 te verwijderen en dan is ie ook weg. Als het goed is kan je dan met een registry cleaner de registry laten verwijderen , aangezien ie dan ongeldig is en als je dan weer Uninstaleer kies bij Software komt er meestal een melding dat het programma waarschijnlijk niet meer op de PC staat en dat CS3 nu uit de lijst verwijdert word Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.