justin$ Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 welke toetsen moet je drukken bij het fototoestel om een foto in je gallery je krijgen op pc Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Geen, als je een foto wilt maken kon je dat op 2 manieren doen. Als je Fraps hebt op 3 manieren. Manier A: Klik op Prt Scr, te vinden naast F12. Open Paint en plak je plaatje met Ctrl + C. Wil je geen HUD en Radar zien? Ga naar 'Options --> Display Options' en vink 'HUD' en 'Radar' af. Manier B: Neem een fotocamera en maak foto, je vind je foto in 'Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files --> Gallery'. Wil je foto van jezelf nemen? Recruteer een Grove Street Member met richten + G en ga dan voor hem staan. Als er een tekst verschijnt in de linker bovenhoek moet je op TAB klikken, er wordt een foto gemaakt. Manier C (Only Fraps!): Maak met F10 een screen, nu zul je je foto kunnen bekijken in de door jouw in Fraps geselecteerde map. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Dan moet je instellen bij options-->Display Setup dan staat daar ''store gallery photo's on/off. Maar hij staat volgens mij standaard al op opslaan in Gallery. Dan komen de foto's die je maakt in: Mijn Documenten-->San Andreas Userfiles-->Gallery Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 op de pc op de knop van fire op de xbox is het L voor de rest weet ik niet hopelijk heb ik geholpen Reageren
gamekiller (nl) Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 volgens mij is het gewoon de linker muisknop weet het niet zeker want ik heb hem zelf niet, ik ga hem over een kwartier kopen Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Eerst moet je zorgen dat je een camera in je hand hebt. Dan druk je op de richt-knop. Die houd je in (net zoals bij een wapen) en dan kun je inzoomen en uitzoomen zoals bij een Sniper. Je kunt de foto maken door op de schietknop te drukken. Als je dat gedaan hebt staat het spel even stil, krijg je de foto zonder de lijnen te zien en dan zie je een flits. Nu is je foto gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.