Verrity Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik heb van IPBFree.com hem gedownload. ik weet niet welke versie ik heb. Ik wil hem in het Nederlands zetten maar heb geen idee hoe dat moet wie kan helpen? Reageren
Argon Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik heb van IPBFree.com hem gedownload.ik weet niet welke versie ik heb. Ik wil hem in het Nederlands zetten maar heb geen idee hoe dat moet wie kan helpen? Naar mijn weten kan je IPBFree.com niet in het Nederlands zetten en je kan geen IPB van IPBFRee downloaden je maakt gewoon een board aan en zij zorgen dat het "veilig" is en het is een versie van IPB die helemaal zelf door IPBFree is gewijzigd dus het heeft geen versie nummer buiten het versie nummer dat zij er aan geven en dat is V2. Reageren
Verrity Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Oke... Maar hoe kan ik er een mooi Forum van maken? Zoals deze bijvoorbeeld.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Oke...Maar hoe kan ik er een mooi Forum van maken? Zoals deze bijvoorbeeld.. Kies een goed onderwerp uit. GTA is al bezet eigenlijk omdat dit een hele grote is. Zoek een onderwerp uit die niet beschikbaar is. Zorg dat je betaalbare hosting hebt. Het hoeft niet, maar het is natuurlijk veel beter en professioneler. Maak een mooi Forum, leuke en overzichtelijke skin, niet al te veel Forums. Hier een tutorial hoe je een Forum groot kan maken. Ow sorry, ik lees nu pas dat je met mooi een skin bedoelt... Lees anders de post van Woetsha. Bewerkt: 27 augustus 2007 door Gangsta Reageren
Woetsha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Inderdaad je kan geen IPB van IPBFree maken ! Het is gratis op http://www.ipbfree.com. Daar kan je een IPBFree forum maken. Oke...Maar hoe kan ik er een mooi Forum van maken? Zoals deze bijvoorbeeld.. Door het ACP (Admin Control Panel) te gebruiken. Als je bent ingelogd op je forum zie je bovenaan "Admin BP" staan klik daar op en dan heb je het ACP geopend. Je kan ook skins gebruiken van http://www.mods.ipbfree.com, daar staan een aantal skins die je kan gebruiken. Naar mijn weten kan je IPBFree.com niet in het Nederlands zetten. Toch wel ! Bij de ACP kan je je "Huidige Taal" veranderen naar het Nederlands en vele andere talen. Hier een voorbeeld. Reageren
Verrity Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Jullie allebei hebben geholpen Maar ik snap het Admin Control Panel niet helemaal (Engels) Het thema is Splinter Cell (Zijn er niet zoveel van ) En hoe kan je erbij vermelden welke Moderators waar Modereren (voorbeeld.) Of de subforums aanmaken? P.S.: Is er ook een soort guide die precies zegt hoe je wat kan doen op een IPBFree? (uitleg ACP bv) En het volgende probleem bied zich aan: Ik heb verschillende forums aangemaakt: Catogory: Splinter Cell Splinter Cell 1 2 etc. Ik heb hem verschillende malen gerefreshd maar ze staan er niet bij help! Fout: Sorry, een paar vereiste bestanden zijn missende, als je een onderwerp wilde bekijken, ga dan terug en probeer het opnieuw. Welke bestanden? Bewerkt: 27 augustus 2007 door Verrity Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Subforums aanmaken is niet zo moeilijk je gaat naar ACP en gaat wat naar beneden tot dat je Forum Control tegenkomt daar kies je New Forum maar je moet eerst een category aangemaakt hebben je kiest waar dit Subforum moet en voila Om iemand moderator te maken ga je nog wat naar beneden tot dat je Users And groups tegenkomt en kies daar Find/Edit/Suspend dan voer je de naam in van het forumlid je kiest edit details en je kiest bij member group Moderator.Om iemand forums toe te wijzen ga je naar Forum Control en neem het laatste genaamd Moderators dan zie je Forums en Subforums je vinkt iets aan en klikt onderaan op "Add a moderator to the selected forums" duw dan de naam van de user dan kies je wat hij allemaal mag doen en klik onderaan op "Add Moderator" Ik hoop dat dit je verder helpt Mvg gtafreak007 Reageren
Verrity Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 WOOOT!! Mijn forum begint er al goed uittezien!! Dankje jullie Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.