DenkaanHenk Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Hoi, Is het nog de moeite waard om een PS2 te kopen? Want titels zoals , God of War 1 en 2 , PES 6 , en Black lijken me erg leuk. Waneer word de prijs van de PS2 eigelijk verlaagd? Want de prijs is al best lang hetzelfde , en de prijs van de Xbox 360 is ook al verlaagd dus moet de PS2 prijs ook verlaagd worden vind ik. En welk PS2 pack zouden jullie kopen? Het liefst heb ik die met PES 6 dat pack op bol.com , maar daar zit jammer genoeg geen memory card bij. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Hoi,Is het nog de moeite waard om een PS2 te kopen? Want titels zoals , God of War 1 en 2 , PES 6 , en Black lijken me erg leuk. Waneer word de prijs van de PS2 eigelijk verlaagd? Want de prijs is al best lang hetzelfde , en de prijs van de Xbox 360 is ook al verlaagd dus moet de PS2 prijs ook verlaagd worden vind ik. En welk PS2 pack zouden jullie kopen? Het liefst heb ik die met PES 6 dat pack op bol.com , maar daar zit jammer genoeg geen memory card bij. Wat mij betreft is die PS2 nog steeds wel de moeite waard, al moet je er wel rekening mee houden dat je er wel wat games mee kan mislopen. Ik las laatst een artikel waarin stond dat de PS2 nog lang niet uitgebloeid is, het betreffende artikel is hier te lezen. Zoals je kunt lezen, zullen er waarschijnlijk gewoon nog PS2 titels blijven uitkomen, echter is het zo dat je ook wat misloopt, in verband met het feit dat er al een PS3 is. Overigens is die PES pack ook wel vet, kun je mooi tegen je vrienden en tegen anderen van de wereld voetballen. Je kunt ook tegen PC gebruikers (zoals mij) online spelen. Voor de rest heb ik niet echt verstand op het gebied van hardware. Als ik jou was zou ik wat reacties afwachten, of zoeken op het internet om zo te kijken of het het daadwerkelijk nog waard is. Het geld dat je eventueel gaat uitgeven aan een PS2, kun je ook in een spaarvarken stoppen voor een PS3. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Lol eerst een spaarvarken kopen dan , nee die PES 6 pack lijk me erg leuk. Alleen zit er geen memory card bij , en dat is jammer. Op de PS3 heb ik nog niet echt boeiende titels gezien voor mij , op de PS2 zijn er zat vandaar. Maar reageer gerust nog verder op mijn vragen , ik wil graag meerdere reacties. Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik geloof dat je inmiddels al een DS, PSP Wii, Xbox 360, en xbox hebt dan lijkt het mij toch wel overbodig om een ps2 te kopen ( Mocht je niks verkocht hebben) Reageren
M.Gordon Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik zou gewoon door sparen voor een PS3 want die games die je op de PS2 leuk vind zullen heus wel een keer een vervolg krijgen en die komen dan op de PS3 en je hebt rond die tijd dan ook misschien genoeg geld voor een PS3. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Advancegta ik heb me Nintendo DS , en me Xbox verkocht. En ik ga nog meer consoles en spellen verkopen waar ik niks meer mee doe. Maar wat zijn nou echt goede free-roaming titels op de PS3? Ik heb tot nu toe nog niet echt veel soeps daarvan gezien. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Advancegta ik heb me Nintendo DS , en me Xbox verkocht. En ik ga nog meer consoles en spellen verkopen waar ik niks meer mee doe. Maar wat zijn nou echt goede free-roaming titels op de PS3? Ik heb tot nu toe nog niet echt veel soeps daarvan gezien. Wat dacht je van GTAIV? Reageren
Dastard Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ikzelf heb nog een PS2 en is nog goed. Maar je zou toch beter een PS3 kopen,want dan kun je Next Gen games kopen én PS2 games,want de PS2 is backwardscompitable op de PS3. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 GTA IV ken ik net zo goed voor de 360 kopen en een PS2 kopen , maar The Godfather op de PS3 lijk me niks. Hij is slechter dan de PS2 versie zegt Insidegamer in een videorecensie. Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Advancegta ik heb me Nintendo DS , en me Xbox verkocht. En ik ga nog meer consoles en spellen verkopen waar ik niks meer mee doe. Maar wat zijn nou echt goede free-roaming titels op de PS3? Ik heb tot nu toe nog niet echt veel soeps daarvan gezien. Oblivion! Is een rpg met freeroam Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Wat ben je verder van plan met de PS2 behalve het spelen van de genoemde spellen in je eerste post? Ga je nog meer spellen spelen op de PS2 of hou je het bij die spellen op de PS2? Als je het bij die spellen houdt op de PS2, dan zou ik je aanraden om de PS2 niet aan te schaffen. Het zou goed kunnen dat die spellen op andere consoles uitkomt. Het is daarom zonde om geld uit te geven voor een console en die genoemde spellen. Uiteraard is de PS2 erg scherp geprijsd en zoals -Matthijs- zei is de PS2 nog lang niet uitgebroeid. Dus bedenk goed wat je gaat doen met de PS2. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik heb besloten om een PES 6 pack te kopen op bol.com , dan koop ik er wel een memory card bij. Bedankt voor de hulp! Laat het topic maar rusten.. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Veel succes met je PS2 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Als het budget niet veel uit maakt kan je altijd een ps3 kopen, deze draait ook bijna ieder ps2 spel. Ik denk alleen niet dat je zoveel wilt uitgeven aan die console, omdat veel games ook op de 360 verschijnen. Reageren
The GamerII Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 PS2 is wel vet, maar er zitten wel vreselijke titels in. Zoals Test Drive Unlimited, die nog lelijker is dan de PSP versie!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.