thug Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 de ps2 is nog lang niet uitgedroogt,en er komen nog goeie titels denk maar aan need for speed pro street, een nieuwe tony hawk maar het is best om toch ooit eens een ps3 te kopen want ps3 is nog lang niet op zijn best het beste moet nog komen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Titels zoals God of War en God of War II lijken me erg vet , ook Black lijk me erg vet. Reageren
Eros Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 God Of War 1 en 2 moet je zeker hebben. Beide topspellen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Een vraagje: Waarom koop je in godsnaam een PS2,als je een PS3 kan kopen voor 600 euro met 2 controllers en 2 games?Op de PS3 kun je ook PS2 games spelen,en als je zegt dat je geld niet op de rug groeit,spaar er dan voor,ik moet dat ook doen voor m'n games en dergelijke Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Oke , ik wacht op prijsverlaging. Want met 2 games die me niet boeien en met 2 controllers kost tie 600 euro , en alleen met 1 controller en geen games kost tie ook 600 euro. Dat kan niet kloppen vind ik. Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 DenkaanHenk: je moet gewoon op je gevoel afgaan. Wat wil jij het liefst? Als de PS2 je aantrekt op de console en games is het geen slechte keuze, heb zelf ook een PS2 en ben er nog zeer tevrede mee en er blijven nieuwe games op uitkomen. Als jou de PS3 helemaal tegek lijkt inc games en je hebt het geld er voor over moet je daarvoor gaan, maar zoals ik nu alles lees denk ik dat je met een PS2 net zo gelukkig kan zijn Succes! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Een vraagje: Waarom koop je in godsnaam een PS2,als je een PS3 kan kopen voor 600 euro met 2 controllers en 2 games?Op de PS3 kun je ook PS2 games spelen,en als je zegt dat je geld niet op de rug groeit,spaar er dan voor,ik moet dat ook doen voor m'n games en dergelijke De PS2 heeft een groter scala aan games en is goedkoper, simpel toch? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Mja ik zie wel veel leuke PS3 games zoals Virtua Tennis 3 enzo , maar ik moet nog even kijken wat ik doe. Ik koop zowieso geen PS3 met 2 games en 2 controlles , ik game toch altijd in me eentje. En die spellen die erbij zitten boeien me niet zo , ook dat nieuwe pack boeit me niet wat 19 Sep uit komt. Killzone 2 lijk me wel wat , maar die is nog lang niet uit. Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Oke , ik wacht op prijsverlaging. Want met 2 games die me niet boeien en met 2 controllers kost tie 600 euro , en alleen met 1 controller en geen games kost tie ook 600 euro. Dat kan niet kloppen vind ik. Wat kan niet kloppen? En die 2 games zijn MotorStorm en Fall Of Man,je kunt ook Oblivion kopen. Bewerkt: 1 september 2007 door sevaboy Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Nou in Amerika is tie wel 500 euro , maar in Europa niet. Dat kan niet kloppen , de 60 GB HDD versie is daar gewoon 500 euro. Ik hoef die shit er niet bij , geef mij maar gewoon een PS3 met controller en internetkabel. Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Nou in Amerika is tie wel 500 euro , maar in Europa niet. Dat kan niet kloppen , de 60 GB HDD versie is daar gewoon 500 euro. Ik hoef die shit er niet bij , geef mij maar gewoon een PS3 met controller en internetkabel. Dan koop je toch een PS3 zonder veel shit,die kost ook 600 euro. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ja en dat vind ik raar , zonder die spellen en die extra controller moet tie 500 euro wezen. Dus ik wacht tot de feestdagen , kan ik in die tijd nog even verder sparen. Reageren
SamShine Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Waarom zou je een PS3 kopen? Koop een HDD voor je Xbox 360 en een scala aan games, zodat je dalijk het neusje van de zalm hebt. Omdat je toch niet online gamed kan je beter zo honderden euro's besparen terwijl je maar 1/2 games mist. Daar heb je toch geen € 600,- voor over? Nee, koop dan gewoon een PS2 als je percé die games die je alléén daarvoor kan krijgen wilt spelen. Je hoeft echt geen PS3 naast je Wii en 360 te halen, dat is pure geldverspilling voor bijna niks extra; niet doen dus. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Nou Haze en Killzone 2 lijken me wel wat , ook Moterstorm en Fall of Man lijken me vet wat nu in een PS3 Pack zit met een extra controller. Maar op 19 September komt er een PS3 Pack uit met Heavenly Sword en Formula 1 , 2 games die me hellemaal niks boeien. That's the problem! En het Moterstorm en Fall of Man Pack gaat eruit! Daar baal ik echt van. Ik kan hem pas over een paar maanden kopen , dit is echt een smerige truc van Sony. Bewerkt: 1 september 2007 door DenkaanHenk Reageren
BaasB Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Waarom zou je een PS3 kopen? Koop een HDD voor je Xbox 360 en een scala aan games, zodat je dalijk het neusje van de zalm hebt. Omdat je toch niet online gamed kan je beter zo honderden euro's besparen terwijl je maar 1/2 games mist. Daar heb je toch geen € 600,- voor over? Nee, koop dan gewoon een PS2 als je percé die games die je alléén daarvoor kan krijgen wilt spelen. Je hoeft echt geen PS3 naast je Wii en 360 te halen, dat is pure geldverspilling voor bijna niks extra; niet doen dus. Nou Haze en Killzone 2 lijken me wel wat , ook Moterstorm en Fall of Man lijken me vet wat nu in een PS3 Pack zit met een extra controller. Maar op 19 September komt er een PS3 Pack uit met Heavenly Sword en Formula 1 , 2 games die me hellemaal niks boeien. That's the problem! En het Moterstorm en Fall of Man Pack gaat eruit! Daar baal ik echt van. Ik kan hem pas over een paar maanden kopen , dit is echt een smerige truc van Sony. Henkie, wat onze jongedame SamShine volgens mij bedoelt is: Probeer ook eens een beetje tevreden te zijn met wat je hebt, en niet altijd nieuwe dingen te willen. Je hebt het afgelopen half jaar een Xbox, een Xbox360, en een Wii gekocht, en verder heb je ook nog eens een PSP. Verder had je ook een Nintendo DS en een Game Boy Advance, maar je vertelde dat je die pas geleden samen met je Xbox verkocht had. Je hebt nu dus nog: - Een Xbox360. - Een Nintendo Wii. - Een PSP. (- Een Nintendo 64 ) En die Xbox die je een half jaar geleden had gekocht, heb je nu alweer verkocht. Daarom zou ik zeggen: Probeer ook eens blij te zijn met wat je hebt, en niet altijd weer nieuwe dingen te willen kopen. Het is jouw geld, dus je mag natuurlijk zelf beslissen. Maar zijn 2 next-gen consoles en een PSP nog niet genoeg? Als je nou ook nog eens een PS3 zou kopen, zou jij in totaal aan ongeveer zoveel geld aan consoles uitgegeven hebben: - Xbox360: Minimaal €400,- , exclusief spellen. - Nintendo Wii: Minimaal €250,- , exclusief spellen. - PSP: Minimaal €250,- , (ook met geheugen kaartje e.d.), exclusief spellen (en dan rekening ik de 2 reparaties van €90,- per stuk die jij jouw PSP had laten ondergaan nog niet eens mee ) Als je dit allemaal bij elkaar optelt, zit je al op €900,-. Maar aangezien je toch regelmatig een nieuw spel koopt, kom je makkelijk over de €1000,- heen. En dan wou je ook nog eens een PS3 kopen. Dan zit je dus in totaal over de €1600,- aan spelcomputers die je op dat moment bezit, dus dan is het verlies wat je geleden hebt op het verkopen van je Xbox, je Nintendo DS, en je Game Boy Advance nog niet eens meegerekend. Vind je dat eigenlijk niet erg veel voor een jongen van 14 jaar? De meeste mensen zouden al hartstikke blij zijn met één next-gen console, maar jij wil ze alle 3. Daarom zou ik toch nog maar eens nadenken over die post van SamShine: Neem gewoon genoegen met je Xbox360, je Wii, en je PSP, daar komen ook zat leuke games op uit. Naast een Wii en een Xbox360 hoef je echt niet persé ook nog eens een PS3 te hebben... Tja, het is natuurlijk jouw geld, maar het is misschien toch verstandig om eens wat beter na te denken voordat je zo'n groot bedrag uitgeeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.