moechy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 hallo iedereen heeft iemand nog een filmproject ofzo voor sa:mp want ik zou graag willen deelnemen want ik en filmen=knudde maar ik zouzelf graag in zo'n(stunt)filmpje meespelen greetings from moechy Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 hallo iedereen heeft iemand nog een filmproject ofzo voor sa:mp want ik zou graag willen deelnemen want ik en filmen=knudde maar ik zouzelf graag in zo'n(stunt)filmpje meespelengreetings from moechy Welleeuhh, Ycto en ik zijn bezig met een project. Maar ik weet nog niet of we nog hulp nodig hebben. Ik PM je nog wel es. Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 hallo iedereen heeft iemand nog een filmproject ofzo voor sa:mp want ik zou graag willen deelnemen want ik en filmen=knudde maar ik zouzelf graag in zo'n(stunt)filmpje meespelengreetings from moechy Kijk in Sa:General,daar vind je alle projecten,er zijn 3 projecten bezig; The Don(die nog leden zoekt) A San Andreas Story(die al begonnen zijn,kijk zeker naar de afleveringen) 24(ik denk dat die ook mensen zoeken) Stuur een PM naar de leiders om meer info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.