falconer Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Bewerkt: 13 september 2007 door falconer Reageren
PrI3sT Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 ik geef die eerste een : 5/10 want ik hou niet zo van dragonball z de 2de: een 8/10 gefeliciteerd die ziet er top uit de 3de: iets minder een 7,5/10 ik hou niet zo van spiderman maar hij is wel mooi gemaakt de laatste:de mooiste een 10 die vind ik heel mooi passen de achtergrond het plaatje Reageren
falconer Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 ik geef die eerste een : 5/10 want ik hou niet zo van dragonball z de 2de: een 8/10 gefeliciteerd die ziet er top uit de 3de: iets minder een 7,5/10 ik hou niet zo van spiderman maar hij is wel mooi gemaakt de laatste:de mooiste een 10 die vind ik heel mooi passen de achtergrond het plaatje okej bedankt, ik vond die sig van spiderman zelf alleen niet echt mooi heb hem nu veranderd en is nu echt heel mooi geworden, die van Dragonball Z vind ik van deze 4 juist de mooiste, haha, mja en van a man apart vind ik ook niet echt mooi Reageren
AreZzo Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Inderdaad Die van dragon ball z vind ik ook de mooiste, alleen moet je nog wat meer met te tekst proberen, die past er niet zo goed bij. Die is bij mij 8/10. 2de: Ook hier kan je meer met de tekst doen . 7/10 de motion blur past wel goed bij de render. 3de: Hier is de tekst wel goed . Je kan misschien nog wat met brightness en contrast spelen, de kleuren zijn wat eentonig, 6/10. 4de: Deze vind ik ook wel mooi , alleen de tekst ook weer, misschien kan je hem op Overlay zetten ofzo, 7.5/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.