distrahere Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 ik kan enkel voertuigen installeren met mijn programma. buildings,safegames,eilanden,textures kan ik niet installeren. heb ik hier een ander programma voor nodig?zoja welk. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 ik kan enkel voertuigen installeren met mijn programma.buildings,safegames,eilanden,textures kan ik niet installeren. heb ik hier een ander programma voor nodig?zoja welk. Daar heb je inderdaad een ander progamma voor nodig, namelijk de IMG Tool. Met de IMG Tool kun je gemakkelijk bestanden verwijderen, toevoegen of vervangen. Ik raad je aan deze tutorial eens door te lezen, waarin wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert. Het gaat er in de tutorial meer om dat je weet hoe je bestanden moet vervangen, dus hij zou zeker handig zijn voor beginners. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je deze natuurlijk altijd stellen. In ieder geval veel succes! Savegames hoef je overigens enkel te kopiëren naar de volgende map: 'Mijn Documenten' >> 'GTA San Andreas User Files'. Het bestand met de '.b' extensie is je savegame Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.