timdedarter Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 goeiedag gtaforum ik zit al heel lang te wachten dus daarom vraag ik hoeveel dagen het nog duurt want mijn vakantie is bijna afgelopen( nog maar 1 week) en gaat het nog lukken dat ik mta deathmatch kan spelen!! graag andwoord alvast bedankt voor het andwoorden
Ghost_Rider Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) goeiedag gtaforumik zit al heel lang te wachten dus daarom vraag ik hoeveel dagen het nog duurt want mijn vakantie is bijna afgelopen( nog maar 1 week) en gaat het nog lukken dat ik mta deathmatch kan spelen!! graag andwoord alvast bedankt voor het andwoorden Zie hier de quote van Joriz. IJs zegt in mijn mini-interview het volgende:We zullen, zoals altijd, een release uitbrengen wanneer wij vinden dat deze stabiel en goed genoeg is om uit te brengen. We verwachten dat dit in zomer gaat lukken. Kortom als het klaar is komt hij uit. Bewerkt: 27 augustus 2007 door ..::GhostRider::..
Recommended Posts