The GamerII Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Nog steeds, 10 jaar na zijn dood, zijn de daders niet gevonden. In talkshows worden mensen die contact hadden met Tupac weleens gevraagd of ze idee hebben wie de moordenaars zouden kunnen zijn. Meestal een droog antwoord : 'I have no idea'. Andere gaan een beetje uitleggen waarom ze geen idee hebben. Niemand in de wereld heeft een verdachte... Logisch, de meeste verdachte mensen zijn vermoord. Suge Knight was 1 van de hoofdverdachten, maar zijn emoties lieten dat beeld verdwijnen. Knight was een goede vriend van Tupac. Hij had veel vrienden, maar waarschijnlijk ook te veel vijanden. Tupac wist zelf dat hij dood ging, misschien ook door wie, maar heeft er met niemand over gesproken. Veel mensen blijven denken dat Tupac nog leeft. Ik dacht dat ook, maarr.. waar kan Tupac zonder dat iemand ervan af weet wonen/verblijven?? Wat is hier je mening over, en wie zou volgens jou de moordenaar(s) zijn van Tupac Shakur? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Als je (meer als 10 jaar) zo'n verborgen leven moet gaan leiden lijkt me ook geen pretje, niet meer je passie (rap in dit geval) beoefenen voor publiek lis ook al niet leuk. De theorie dat hij nog leeft lijkt me ongeloofwaardig. Niet dat ik een pessimist ben, maar ik geloof alleen in de dingen die geloofwaardig zijn, al is het niet zo vrolijk. Ik ben nog altijd een realist (al geloof ik in aliens maar dat is maar een melige grap) @ hieronder: Altijd leuk als iemand het met me eens is Bewerkt: 27 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
The GamerII Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Als je (meer als 10 jaar) zo'n verborgen leven moet gaan leiden lijkt me ook geen pretje, niet meer je passie (rap in dit geval) beoefenen voor publiek lis ook al niet leuk. De theorie dat hij nog leeft lijkt me ongeloofwaardig. Niet dat ik een pessimist ben, maar ik geloof alleen in de dingen die geloofwaardig zijn, al is het niet zo vrolijk. Ik ben nog altijd een realist (al geloof ik in aliens maar dat is maar een melige grap) Precies, zo denk ik er ook over Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 WAAROM DENKEN ZOVEEL MENSEN DAT HIJ NOG LEEFT!!?? Al wilde hij zich schuilhouden, had hij vast al zelfmoord gepleegd.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 WAAROM DENKEN ZOVEEL MENSEN DAT HIJ NOG LEEFT!!??Al wilde hij zich schuilhouden, had hij vast al zelfmoord gepleegd.. Geef mij 1 reden? Je kunt jezelf egt niet in die man plaatsen of wat jij in zijn positie had gedaan.. Mja ik ga hier geen woorden aan vuil maken want heb al 1000000x stukken lang getypt in de andere tupac topics.. Mijn conclusie: He's alive Reageren
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Nog steeds, 10 jaar na zijn dood, zijn de daders niet gevonden. In talkshows worden mensen die contact hadden met Tupac weleens gevraagd of ze idee hebben wie de moordenaars zouden kunnen zijn. Meestal een droog antwoord : 'I have no idea'. Andere gaan een beetje uitleggen waarom ze geen idee hebben. Niemand in de wereld heeft een verdachte... Logisch, de meeste verdachte mensen zijn vermoord. Suge Knight was 1 van de hoofdverdachten, maar zijn emoties lieten dat beeld verdwijnen. Knight was een goede vriend van Tupac. Hij had veel vrienden, maar waarschijnlijk ook te veel vijanden. Tupac wist zelf dat hij dood ging, misschien ook door wie, maar heeft er met niemand over gesproken. Veel mensen blijven denken dat Tupac nog leeft. Ik dacht dat ook, maarr.. waar kan Tupac zonder dat iemand ervan af weet wonen/verblijven?? Wat is hier je mening over, en wie zou volgens jou de moordenaar(s) zijn van Tupac Shakur? Als hij lid was van Crips of Bloods,dan is er maar een verdachte,de verdachte is een lid van The Crips of van The Bloods.Ik geloof ook dat hij leeft,50Cent heeft ook een afrekening overleefd,dus waarom hij niet?En het zal wel raar zijn,dat hij bodyguards bij zich heeft en plots "vermoord" word. Reageren
The GamerII Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ja, er zitten vreemde dingen achter zijn dood. Als je kijkt hoe hij dood is gegaan, is het gewoon ongeloofwaardig. Maar zoals ik al zei: Tupac kan zich geen 10 jaar schuilhouden Reageren
sevaboy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ja, er zitten vreemde dingen achter zijn dood. Als je kijkt hoe hij dood is gegaan, is het gewoon ongeloofwaardig. Maar zoals ik al zei: Tupac kan zich geen 10 jaar schuilhouden Dingske van Irak heeft zich ook 1 jaar kunnen schuilhouden. Reageren
Sandra Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ja, er zitten vreemde dingen achter zijn dood. Als je kijkt hoe hij dood is gegaan, is het gewoon ongeloofwaardig. Maar zoals ik al zei: Tupac kan zich geen 10 jaar schuilhouden Dingske van Irak heeft zich ook 1 jaar kunnen schuilhouden. Die Sadam zat in een mini-kamertje onder de grond ergens in een woestijndorpje. Hem hebben ze na een jaar gevonden. Het lijkt me sterk dat tupac al 10 jaar in zo'n klein kamertje zit.... Reageren
The GamerII Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ja, en Tupac werd niet achter na gezeten door een heel leger! Reageren
Lord of War Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) 10 jaar verscholen zitten is erg moeilijk denk ik. Volgens mij moesten we allang weer iets van hem gehoord hebben. En bedenk maar even een plaats waar je je goed kunt wegsteken. Bijna iedere plaats op aarde is al door een mens bezocht. Die dingen met het cijfer 7 is wel erg raar maar ik vind 't wel héél ver gezocht. Tupac(de persoon) leeft héél misschien nog maar 2Pac (de rapper) is dood. Bewerkt: 28 augustus 2007 door Lord of War Reageren
Juju Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik denk dat ie dood is, na 7-7-7 geloof ik er niet meer in. Maar als ik dan die toevaligheden weer is bekijk, ik weet niet zeker maar, maar ik denk dat ie gewoon dood is. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik denk dat het Amerikaanse leger Tupac geheimhoudt ergens. Of ze geven hem een andere naam en uiterlijk d.m.v. plastische chirurgie Schijnen ze wel vaker te doen Reageren
The GamerII Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ja, in films ja.. En ookal zou hij bij de politie or whatever schuilhouden, er zijn altijd mensen die dat doorlullen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Je kan via de Amerikaanse regering een nieuw leven krijgen onder een andere naam. Geen ander uiterlijk. Dat wordt alleen in hele uitzonderlijke gevallen gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.