Jump to content

Tupac Shakur, niemand heeft een verdachte..


The GamerII

Recommended Posts

accepteer het hij is dood en zelfs als hij terugkwam dan zou ik hem een klootzak\ bedrieger vinden omdat hij zijn dood faked om meer platen te verkopen en ik zou niet de enigste zijn :duh:

Wat zou jij doen,als iedereen je dood wilt en geen zin meer hebt in rappen,en trouwens waarom zou hij meer platen willen verkopen?Hij wou stoppen.En trouwens,je bent de enige die dat vind.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The GamerII

    9

  • sevaboy

    8

  • Da Phoenix

    4

  • Amfetamientje

    4

sorry wist niet dat hij al wou stoppen met rappen.

Mijn gedachte is net zo stom als denken dat een piramide een uitgeholde steen was

QUOTE(powerpats @ 2 Sep 2007, 18:28:23) *

Zou het niet gewoon een gigantische steen geweest kunnen zijn die ze hebben uitgeholt en de vorm van een driehoek hebben gegeven zie mount rushmore enz dan is het wel mogelijk om zoiets te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

En trouwens,Tupac is niet dood,want bij een Drive-By,kun je nog vlug onstnappen via de deur.

De bodyguards konden het toch zien,er zijn er 2 redenen:

1)Tupac heeft ze gevraagd om niets uit te lekken(beroepsgeheim)

2)Een Drive-By is een fractie van paar seconden,maar bij een Drive-By,kun je nog altijd de geweren zien,Tupac heeft de geweren gezien en sprong uit de auto en maybe was er een deur dichtbij en ging die daarin,een goede manier om te laten doen alsof je dood bent.

En Suge Knight?

Ik zeg ook niet dat het zo is,maybe is die wel dood,maar voor mij leeft die.

Link to comment
Delen op andere websites

Van alle feiten dat hij zou leven kan ik er maar 2 à 3 tegenspreken

In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren.

Artisten krijgen soms proefmodellen als ze door dat merk gesponserd worden.

Zie het als een concept-car waarmee ze wel rijden.

De auto waarin 2Pac zat, reed in een colonne van 10 auto's. In de overige 9 auto's zaten bodyguards. Geen van deze bodyguards heeft gereageerd op de schietpartij of de dader(s) achtervolgd.

Zoals Carl_Johnson2 al zegt: Angst kan een rol daarin spelen.

Misschien waren de bodyguards net begonnen.

bij de rest van de feiten kan ik niks tegenstrijdigs verzinnen

Link to comment
Delen op andere websites

En trouwens,Tupac is niet dood,want bij een Drive-By,kun je nog vlug onstnappen via de deur.

En Suge Knight?

Ik zeg ook niet dat het zo is,maybe is die wel dood,maar voor mij leeft die.

je zegt het dus eigenlijk wel :)

Ik bedoel daarmee dat ik niet zeg dat me theorie klopt.Maybe is die dood,dat weet ik niet,ik ben niet Tupac zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik weet zeker dat het Orlando Anderson is, geen twijfel mogelijk.

Maar andere uitspraken gooien alles in de war.

Bijvoorbeeld Suge Knight:

"Als ik wist wie Pac vermoord had, zou ik het niet zeggen."

Snoop Dogg:

"Suge Knight heeft 2pac vermoord."

We zullen het nooit te weten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat het Orlando Anderson is, geen twijfel mogelijk.

Maar andere uitspraken gooien alles in de war.

Bijvoorbeeld Suge Knight:

"Als ik wist wie Pac vermoord had, zou ik het niet zeggen."

Snoop Dogg:

"Suge Knight heeft 2pac vermoord."

We zullen het nooit te weten komen.

Of ze houden gewoon iets voor ons achter -.-

Maar ik hoop wel dat hij terug komt !

We miss you tupac :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

[sarcasme]Ja, waarschijnlijk zit Tupac nu ergens in een ver land te ''chillen'' met Biggie en Elvis![/sarcasme]

Hou toch op zeg. Dood = dood. Klaar. Het is totaal onlogisch dat ie nog leeft. De beste man was ook gewoon maar een mens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er zitten vreemde dingen achter zijn dood. Als je kijkt hoe hij dood is gegaan, is het gewoon ongeloofwaardig. Maar zoals ik al zei: Tupac kan zich geen 10 jaar schuilhouden

Dingske van Irak heeft zich ook 1 jaar kunnen schuilhouden.

Die Sadam zat in een mini-kamertje onder de grond ergens in een woestijndorpje.

Hem hebben ze na een jaar gevonden.

Het lijkt me sterk dat tupac al 10 jaar in zo'n klein kamertje zit....:7

Maar Saddam zaten ze met een compleet leger achterna... ;)

Dit geldt dus echt niet voor Tupac.

Als ik hem was had ik naar zo veel populariteit ook wel eens rust gewild... Dat willen heel veel beroemde mensen: een anoniem leven leidde..

Dus zo gek is het niet dat Tupac is verdwenen.. Ik weet bijna zeker dat hij niet dood is gezien de omstandigheden van zijn zogenaamde dood.

Link to comment
Delen op andere websites

ik liep een keer krantjes rond te brengen en zag wat verderop een man lopen, en ik dacht echt dat die op Tupac leek, maarja tupac in Nederland zou zowiezo raar zijn :/

Tupac die uberhaupt nog ergens is, zou raar zijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tupac is vermoord of tewel leeft hij nog ,

volgens mij is hij vermoord door een paar ingehuurde moordenaars door biggie maar dat denkt iedereen maar volgens mij heeft de FBI teweten gekomen dat hij is laten vermoord worden door biggie maar ze dachten zeker : die stomme k*t rappers tupac is dood nu alleen nog maar biggie dus lieten ze biggie vermoorden door politie agenten en het bewijs is niet moeilijk door de FBI toevallig te laten vernietigen of laten verdwijnen . Jongens moest je de FBI en de overheid kunnen hacken met die Chineze top hackers en dan in hun computer files over tupac zou opzoeken zou je volgens mij al je vragen weten maar ja de overheid verbergt volgens mij alles .

Te wel is hij vermoord

Of heeft de overheid heel zijn dood laten faken en een nep lijk in die kamer gelegd en zo zijn moeder doen geloven dat hij dood is maar.........; dat zou toch allemaal heel moeiljk zijn voor dat de doen met alle respect voor iemand als tupac dat de fbi en al veel haat .

EDIT : nog iets rond zijn dood door die drive-by is ook ongeloofwaardig , Tupac was heel goed beveiligd met bodyguards maar zijn rechter en linker kant waren helemaal vrij gauw heeft toch toe dat mag toch nie bij iemand dat je moet beschermen normaal moest Tupac zijn auto te samen met Suge Knight helemaal ingesloten zijn door bodyguards zodat geeneen auto naast , achter , en voor hun kon rijden want wat ben je met bodyguards als je aan twee kanten beschoten kan worden . En waarom begonnen de bodyguards doen ze de schutters zagen uitstappen gewoon niet overrijden ik zou dat doen hoor moest ik een bodyguard geweest zijn zou ik ze overrijden :D + ze zijn niet achtervolgd ik zou met twee auto's ze zeker achtervolgen en ze dan doodschieten + waarom begon suge knight niet massa's snel weg te rijden na het eerste schot voor zo te maken dat ze je moeilijker kunnen schieten . Volgens mij als je alles wil oplossen moet de overheid meewerken en iemand undercover in de gang the crips en the blood sturen maarja ............

Hier de fbi site kan http://www.fbi.gov/

Bewerkt: door bruindebeer1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...