Jump to content

Tupac Shakur, niemand heeft een verdachte..


The GamerII

Recommended Posts

Ik zat net over wat te lezen over 2pac en toen kwam ik dit tegen:

25 jaar toen die dood ging 2 + 5 = 7 Outlaws hadden 7 members Tupac : geschoten en stierf 7 dagen later Tupac : geboren op 16 juni 1 + 6 = 7 Tupac : gestorven tijd 4.03 4 + 3 = 7 Tupac : 12 x geschoten 5 raak 12 - 5 = 7 Tupac was geschoten op 7 september Tupac : geboren 1971 gestorven 1996 - 1 + 6 = 7 1+9+9+6 - 1+9+7+1 = 7 Tupac : gestorven 1996 1+9+9+6=25 2 + 5 = 7 In de film Gang Related, is het nummer van Tupac in het ziekenhuis 115, 1+1+5= 7 7 maanden nadat het album All Eyez On Me was uitgebracht, werd hij neergeschoten Makaveli kwam 7 jaar later terug na zijn dood 7 x 2(pac) = 14

Link

Aangezien tupac niet de domste was (zeggen de meeste vanwege zijn gedichten) zou het waar kunnen zijn;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The GamerII

    9

  • sevaboy

    8

  • Da Phoenix

    4

  • Amfetamientje

    4

Wow, dat verklaart nog al wat. Als je terugkijkt op Tupac's belevenissen, kom je heel erg vaak getallen tegen, en ik denk dat die zo allemaal één voor één een betekenis hebben.

Goed gevonden Big-Bear ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat verklaart nog al wat. Als je terugkijkt op Tupac's belevenissen, kom je heel erg vaak getallen tegen, en ik denk dat die zo allemaal één voor één een betekenis hebben.

Goed gevonden Big-Bear ;)

Ja maar zo zijn er bij zo veel dingen dit soort zogenaamde oplossingen. Ik geloof er niet zo in. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, als je het allemaal leest, het is geen bullshit en van dat over 7 jaar is bullshit want het is toch echt 2pac en geen 1pac;)

Bedoel je dat hij dan in 2010 moet terug komen..? Dat lijkt me niet erg logisch, want die 2 staat vrijwel nergens voor. Tupac heeft toen hij geboren werd echt niet bedacht dat hij die 'Tu' moest gebruiken, en ook zijn moeder niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, heeft tupac beslist dat die op, al is die dood, 16 juni 96 dood zou gaan. Het maakt niet uit het gaat om de getallen en die hebben een link, ik weet niet of he waard is en gaat me erook niet in verdiepen, ik het gewoon gepost omdat het wel is echt zou kunnen zijn en voor de mensen die nog steeds geloven dt ie er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt de grootste onzin, waarom zouden we denken dat hij terug moet komen? Hij is gewoon vermoord zoals veel andere rappers. We denken toch ook niet dat Theo van Gogh terug komt? Ik zie er de logica niet van in. Die getallen komen gewoon zo uit alsof ze dat hebben gepland van de precieze tijd van moord, ook van hoeveel schoten raak. En dat van het jaar is wel erg ver gezocht :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is las bij de bron van Big-Bear:

Tupac leeft nog.....doe je bril maar ff op om dit te lezen

Op 7 september 1996 vindt er een schietpartij plaats in Las Vegas, na een bokswedstrijd tussen Mike Tyson en Bruce Seldon. Tupac wordt vijf keer geraakt door kogels en naar het ziekenhuis gebracht. Zeven dagen later, op 13 september, wordt de wereld op geschrikt door het nieuws dat de rapper dood is. Maar is dat wel zo?? Is Tupac wel dood??Mensen die zeggen dat 2Pac nog leeft, waar ik er één van ben, hebben vaak veel argumenten.

De auto waar 2Pac in zat toen hij werd neergeschoten, werd gevolgd door maar liefst 10 andere auto's vol met bodyguards.

Waarom heeft niemand de schutter achtervolgd? De witte Cadillac van de daders is nooit teruggevonden. Geen daders dus. Nog vreemder is dat er ook geen getuigen zijn! Geen inwoner van Las Vegas, geen toerist, geen bezoeker van dezelfde bokswedsrtijd, en geen pers. Er zijn geen foto's van 2Pac, niet van vóór, niet van tijdens en niet van na de schietpartij.

Normaal gesproken weten persfotografen overal een plaatje van te schieten. Hoe kan het dat er geen foto's zijn van 2Pac in de ambulance of in en rond het ziekenhuis? Hij heeft er toch zeven dagen gelegen.

Het is algemeen bekend dat 2Pac altijd een kogelvrij vest droeg. Op de dag van de moord 'toevallig' niet.

En hoe kan het dat 2Pac vijf keer werd geraakt toen zijn auto onder vuur werd genomen, en de twee andere passagiers geen schrammetje opliepen?

Opvallend is ook dat 2Pac meteen, een dag na zijn dood, is gecremeerd. Sinds wanneer wordt iemand de dag nadat hij/zij is overleden gelijk begraven of gecremeerd?

Verder onderzoek was zodoende onmogelijk! De herdenkingsbijeenkomsten werden achter gesloten deuren gehouden.

De fans hebben nooit echt de tijd gehad om afscheid van hun held te nemen.

Na de dood van Tupac Shakur is er nog het een en ander van hem uitgebracht. Maar dan in de meeste gevallen wel onder de naam Makaveli. Die naam is afgeleid van Machiavelli, een Italiaanse oorlogsstrateeg die ooit het advies gaf om je eigen dood in scène te zetten, om je vijand te misleiden. 2Pac had veel vijanden. Zou 2Pac Machiavelli's advies hebben opgevolgd om te voorkomen dat hij nog een keer echt zou worden neergeknald?

2Pac heeft nog twee films en drie CD's opgenomen voordat hij heenging. Waarom heeft hij plotseling zoveel ineens gedaan? Dit lijkt erop alsof hij wist dat hij 'dood zou gaan'. Freddy Mercury ging ook opeens ontzettend veel opnemen toen hij wist dat hij AIDS had! Alleen om zoveel mogelijk materiaal na te laten.

2Pac's laatste album, The 7 Day Theory, bevat ook nogal wat aanwijzingen. 2Pac staat op de voorkant afgebeeld als Jezus aan het kruis. Was er een herrijzenis gepland? De producer van dat album heet Simon. Simon was een apostel die Jezus hielp zijn kruis te dragen. Zou die Simon gewoon Suge Knight kunnen zijn, de oprichter en grote baas van 2Pac's platenmaatschappij, Death Row? Hij zat in dezelfde auto als 2Pac bij de schietpartij.

De Die Hard-Fans van 2Pac hebben ook nauwkeurig gekeken naar de 'nieuwe' videoclips. In de Clip van het nummer

Toss It Up draagt 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog helmaal niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten! Dat zelfde geldt voor de clip van 2 live and die LA, waarin 2Pac Michael Jordans draagt die in september 1996 ook nog niet te krijgen waren.

Het zijn allemaal sterke argumenten, de politie van Las Vegas kwam met het bewijs om aan te tonen dat 2Pac wel dégelijk dood is: de autopsie-foto.

Het is best wel grappig om te zien z'n foto, mensen die niet snappen wat je allemaal met een bewerkprogramma kan doen die geloven direct dat het echt Tupac is.

Klik hier voor foto..

- Deze foto is al jaren geleden fake verklaart.

- Ze waren paar Tattoo's van hem vergeten te zetten

- Zoals je al wist, er werden geen 1 foto van

Tupac gemaakt vanaf toen hij neergeschoten was totdat hij dood ging.

- Bij autopsy foto's worden er meer dan 10 foto's gemaakt, waarom krijgen we juist deze te zien waar zijn gezicht niet op staat ?

- Wat doet een autopsy van z'n persoon op internet zodat iedereen het kan xien, dat mag HELEMAAL NIET

- Zoals jullie al wisten was Tupac alleen in het borst geraakt, waarom ligt dan zijn hoofd open het autopsy foto ?

Om 4.03 uur op 13 september 1996 overlijdt rapper/acteur Tupac Amaru Shakur. Nevada Medical Center in Las Vegas is het toneel van dit drama. 6 dagen eerder wordt Tupac geraakt tijdens een zogenaamde drive-by shooting in de straten van de gokstad van het Wilde Westen, Las Vegas.

Tupac still alive?

Tupac is overleden op vrijdag de dertiende en zoals we allemaal weten is dit een ongeluksdag!

Er zijn nooit foto's verschenen van Tupac in het ziekenhuis, terwijl er normaal wel van elke celeb een foto wordt gemaakt door Paparazzi in dit soort situaties. Ook moet je bedenken dat dit allemaal in Las Vegas plaatsvond. Hier zijn natuurlijk heel veel toeristen op straat. Als Tupac daar gewoon had rondgelopen, moet er wel een toerist zijn die dit is opgevallen.

Er wordt gezegd dat Tupac meteen de dag na zijn overlijden is gecremeerd, maar in Amerika is het verboden om een vermoord persoon te cremeren zonder een autopsie.

De video I ain't Mad at Cha is uitgebracht een paar dagen na zijn dood. Het is nummer 13 op de cd All Eyes Of Me. In de video is Tupac te zien als een engel in de hemel. In de video wordt Tupac doodgeschoten nadat hij een theater verlaat samen met een vriend. Dit is bijna precies het scenario hoe hij zou zijn doodgeschoten in het echt.

Op de cd Still I Rise in het liedje Killuminati zegt Tupac: Now Biggie die/died every time I ride it's for reasons....I'm coming back like Jesus.

Tupac droeg altijd een kogelvrij vest! Voordat hij werd doodgeschoten was hij naar een gevecht geweest van Mike Tyson, dus waarom zou hij op deze avond geen kogelvrij vest hebben gedragen?

In het lied Life Goes On rapt Tupac over zijn eigen begrafenis.

De tweede video, die werd uitgebracht na zijn dood onder de naam Makaveli, is To Live and Die in L.A. Hoe konden ze deze video maken als Tupac niet meer in leven was? Er wordt gezegd dat deze video 4 maanden ervoor is opgenomen, maar dat is wel heel toevallig. Aangezien er een heleboel mensen in deze clip te zien zijn, is het nog ongeloofwaardiger, want dan zou iedereen die meespeelde zijn mond hebben gehouden over deze clip!

In interviews voor zijn dood, heeft Tupac laten weten dat hij wilde stoppen met rappen en zijn leven wilde beteren. In verband met de media en andere personen, kon hij het beste helemaal verdwijnen.....

Het is maar een spelletje.. En als een spelletje ingewikkeld is snappen mensen het niet Denk na en begrijp..

25 jaar toen die dood ging 2 + 5 = 7 Outlaws hadden 7 members Tupac : geschoten en stierf 7 dagen later Tupac : geboren op 16 juni 1 + 6 = 7 Tupac : gestorven tijd 4.03 4 + 3 = 7 Tupac : 12 x geschoten 5 raak 12 - 5 = 7 Tupac was geschoten op 7 september Tupac : geboren 1971 gestorven 1996 - 1 + 6 = 7 1+9+9+6 - 1+9+7+1 = 7 Tupac : gestorven 1996 1+9+9+6=25 2 + 5 = 7 In de film Gang Related, is het nummer van Tupac in het ziekenhuis 115, 1+1+5= 7 7 maanden nadat het album All Eyez On Me was uitgebracht, werd hij neergeschoten Makaveli kwam 7 jaar later terug na zijn dood 7 x 2(pac) = 14

1996 + 14 = 2010

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, het zou wel eens kunnen dat hij zijn dood in scène heeft gezet. Maar ik denk echt niet dat hij terugkomt. Waarom zou hij dat doen? Waarom zou hij zo lang wachten? Hij kan zijn dood natuurlijk in scène hebben gezet omdat hij het allemaal moe was, een ander leven wilde. Als je dat wil lijkt me dat de beste manier..

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, het zou wel eens kunnen dat hij zijn dood in scène heeft gezet. Maar ik denk echt niet dat hij terugkomt. Waarom zou hij dat doen? Waarom zou hij zo lang wachten? Hij kan zijn dood natuurlijk in scène hebben gezet omdat hij het allemaal moe was, een ander leven wilde. Als je dat wil lijkt me dat de beste manier..

Misschien dat ie een keer 5 schoten is opgelopen, en door zijn raps teveel vijanden opgelopen. Het is allemaal logisch, bijvoorbeeld ze noemen hem niks voor niks Makaveli afgeleide vana Machiaveli, iemand die zijn eigen dood in scene zette. Of die 2010 terug komt moet ik zien, maar ik denk toch dat ie niet dood is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Oke, het zou wel eens kunnen dat hij zijn dood in scène heeft gezet. Maar ik denk echt niet dat hij terugkomt. Waarom zou hij dat doen? Waarom zou hij zo lang wachten? Hij kan zijn dood natuurlijk in scène hebben gezet omdat hij het allemaal moe was, een ander leven wilde. Als je dat wil lijkt me dat de beste manier..

Misschien dat ie een keer 5 schoten is opgelopen, en door zijn raps teveel vijanden opgelopen. Het is allemaal logisch, bijvoorbeeld ze noemen hem niks voor niks Makaveli afgeleide vana Machiaveli, iemand die zijn eigen dood in scene zette. Of die 2010 terug komt moet ik zien, maar ik denk toch dat ie niet dood is.

Ik denk dat hij wel dood is want wie wil nu zijn eigen familie zoveel pijn aandoen ?? Moest hij nog leven denk ik dat hij ergens in Zuid-Afrika of Azië zit .

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die complot theorieen zoeken, kunnen de harde werkelijkheid niet aan. Dood is dood. klaar.

Hieronder een link naar een foto van Tupac's lijk. Klikken op eigen risico natuurlijk

Het lijk van Tupac

Die pic is zo fake8

als pac echt dood is , dan is biggie de daadr,

maar wss is hij nog levend, toen hij in het gevang zat zagen cipiers hem met een boek die je uitlegt hoe je een dood namaakt

Bewerkt: door Gangsta-CJ
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...