The GamerII Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Hey, ik zag laatst een reclame op TV over speakertjes van Heineken in een pakket van 6 blikjes bier. Ik ging ds gelijk even surfen op internet, en daar zag ik dat vandaag(27 augustus) voor het eerst de speakers in de Albert Heijn XL verkocht werden, mijn moeder ging vandaag naar de winkel, en kocht gelijk die boxen. Vet cool zijn ze. Een klein draad, maar wel handig. Je kan het draadloos doen, maar dan moeten er batterijen in, je kan het ook via een usb doen, als je PC aanstaat... Heeft 1 van jullie ook dit? Reageren
Evan Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 heey mijn broer werkt bij de AH XL en hij kreeg ze gratis ze zijn vet gruwlijk ze gaan vet hard en ik mag ze ook lenen mzzl Reageren
PIERRO P Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik denk dat ik ze ga halen. ze zien er echt gaaf uit en passen mooi bij mijn CD rek. (wat ook een heineken krat is) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ja ik heb ze hier naast mijn staan Echt geile dingen man MVG, GrandTheftTwanO Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Hoe groot zijn ze? Zo groot als een krat van 24 of van 12? Reageren
The GamerII Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Nah, ze zijn veel kleiner dan een krat. t zijn gewoon kleine dingetjes Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ow. Dan koop ik ze niet. Ik dacht dat het grote boxen waren Als een kratje van 24 Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ik heb ze ook sinds zaterdag, en het zijn echt wel coole speakertjes. Ik heb ze nu ophangen bij mijn bureau, naast mijn spiegel met het logo van Gulpener Bier (de allerlekkerste) erop. Nog een tip trouwens voor de dames en heren: sluit de speakertjes aan op een wat sterkere lichtnetadapter (wel 4,5 V, maar wat meer Ampères), dan gaan ze harder dan wanneer je er batterijen in doet. :biertje: Nuke[NL] Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Mijn vader en ik wouden kopen maar toen was het uitverkocht. Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Das jammer. Op de site kan je ook vinden in welke winkels hij te koop is. Dus je kan, als je hem zo graag wilt, de winkels afgaan Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb hem eens gezien mijn zus heeft die speakertjes , Het geluid is duidelijk en het is verstandig om er niet teveel dingen mee te doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.