Jump to content

ranger tunnen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Halo mede gta fans,

ik zoek een mod schop om een Rancher te tunnen waar kan dit? :D

gr.

fiegel5 :cya:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ps. omdat ik een beetje in de war was, was het topic te onduidelijk en heb daarover medere klachten gehad. Daarom heb ik op 3 september om 17:35 dit topic was duidelijker en begrijpelijker gemaakt.

Bewerkt: door fiegel5

Als het goed is moet je die kunnen tunen bij de Transfender, hier kun je wat meer info van vinden

Bewerkt: door The GamerII

kan je er ook een politie of fbi logo op zetten ik speel op de ps2

Edit: oeps had het bij mijn eerste post moeten zetten sorry!

gr.fiegel5 :cya:

Transfender, ik heb het eens gedaan, was erg blij met het resultaat:

gallery57.jpg

je kan geen bumpers ofzo erop zetten, maar wel wat leuke aanpassingen doen.

Je kan er geen politieauto van maken.

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Geplaatst:

Allereerst is het natuurlijk het makkelijkst om gewoon zelf met een Rancher naar een TransFender te gaan om te kijken wat je er allemaal op kan zetten. Een politie voertuig die lijkt op de Rancher is de Ranger (klein verschil in de naam). Echter zal je op de PS2 nooit van een Rancher een Ranger kunnen maken. Sowieso kan je geen ambulances, brandweerwagens en politieauto's tunen. Je kan verschillende kleurcombinaties maken en er bijvoorbeeld off-road banden onder zetten. >Hier< kan je zien wat er allemaal bij TransFender te koop is. Succes :sigaar:

Geplaatst:

Een FBI auto is ook een Rancher, maar dan met 4 portieren i.p.v. 2. Deze heet dus de FBI Rancher

. Deze is natuurlijk niet te tunen (zie Koe's post :) )Dat is allemaal verwarrend dus hier komt even een kort overzicht:

-Rancher: de gewone auto. Is te tunen bij Transfender en rijdt ook gewoon rond.

-Ranger: De politiewagen van de sherrif; te vinden op het platteland en rijdt ook gewoon rond. Kan niet worden getuned.

-FBI Rancher: De auto van de FBI: Een zwarte 5 deurs (i.p.v. 3 deurs) Rancher betere prestaties. En dus ook meer plaats voor passagiers. Niet te tunen en rijdt ook niet gewoon rond; alleen met een Wanted Level 5 is deze berkrijgbaar (mods of trainer niet meegeteld).

oke zouden juli (als je ze hebt) je getunde Ranchers kunnen laten zien?

gr.fiegel5

Allereerst is het natuurlijk het makkelijkst om gewoon zelf met een Rancher naar een TransFender te gaan om te kijken wat je er allemaal op kan zetten. Een politie voertuig die lijkt op de Rancher is de Ranger (klein verschil in de naam).

Hahaha, ik heb het spel al 5 keer uitgespeeld, en heb het al een tijdje, en dat is me nog nooit opgevallen. Dat ze verschillende namen hebben

Bewerkt: door KrimpenDrummer
oke zouden juli (als je ze hebt) je rangers kunnen laten zien?

ps. en het moet ook mogen van de mods ^_^

Bedoel je een foto van een ranger zien? als je di bedoelt, deze heb je hier. Hier ook foto van FBI Rancher en de gewone Rancher. Op deze site kan je ook alle andere voertuigen bekijken.

Bewerkt: door Gta-killer
oke zouden juli (als je ze hebt) je rangers kunnen laten zien?

ps. en het moet ook mogen van de mods ^_^

Bedoel je een foto van een ranger zien? als je di bedoelt, deze heb je hier. Hier ook foto van FBI Rancher en de gewone Rancher. Op deze site kan je ook alle andere voertuigen bekijken.

mijn 3de vraag is:

ik heb voor de transfender de Rancher cheat gedaan en hem in de transfender in LV gereden maar ik kreeg een melding dat het niet kon!

Geplaatst:
nee laat maar dat bedoelde ik niet ik bedoelde meer dat je je getunde rangers laat zien maar hoeft al niet meer.

mijn 3de vraag is:

ik heb voor de transfender de cheat gedaan en er in de transfender in Lv gereden maar ik kreeg een melding dat het niet kon

Dat hangt ervanaf welke cheat?

ik denk dat je de cheat Spawn a Rancher?

Ik denk omdat het dan een bepaalde versie is van een cheat....ik weet het niet zeker hoor maar zulke dingen denk ik heb ik ook wel eens met mods maarja ^_^

Je kan mischien naar de SF rijden ( San Fierro ) daar zie je ook het plaatje van een getunde Rancher ^_^

Ik hoop dat het helpt.

MVG gtaman122 :sigaar:

Geplaatst:
... mijn 3de vraag is:

ik heb voor de transfender de cheat gedaan en er in de transfender in Lv gereden maar ik kreeg een melding dat het niet kon

Probeer in het vervolg wat specifiekere informatie te geven met wat je gedaan hebt en wat je wilt doen. Welke cheat heb je gebruikt? Voor zover ik weet zijn er geen cheats die de werking van een TransFender zal doen veranderen. En wat voor voertuig wilde je tunen bij TransFender? Zoals je ook al in mijn vorige post kon lezen is het niet mogelijk om overheids-voertuigen te tunen. Voor een overzicht van overheids-voertuigen kan je >hier< op WikiGTA terecht. En op >deze pagina< kan je zien welke voertuigen je kan tunen bij TransFender. Ik raad je aan deze pagina's eens goed door te nemen en hopelijk begrijp je het daarna een stuk beter.

Succes :sigaar:

... mijn 3de vraag is:

Probeer in het vervolg wat specifiekere informatie te geven met wat je gedaan hebt en wat je wilt doen. Welke cheat heb je gebruikt? Voor zover ik weet zijn er geen cheats die de werking van een TransFender zal doen veranderen. En wat voor voertuig wilde je tunen bij TransFender. Zoals je ook al in mijn vorige post kon lezen is het niet mogelijk om overheids-voertuigen te tunen. Voor een overzicht van overheids-voertuigen kan je >hier< op WikiGTA terecht. En op >deze pagina< kan je zien welke voertuigen je kan tunen bij TransFender. Ik raad je aan deze pagina's eens goed door te nemen en hopelijk begrijp je het daarna een stuk beter.

Succes :sigaar:

ai ik moet nog veel leren

maar ik bedoel niks met politie ik heb het gewoon over deze simpele auto

EDIT:: :$ :$ :$ ow balen sory ik had spelde het verkeerd :$ :$

maar ja even wat betere informatie.

mijn bedoeling wat dus om een Rancher te tunnen en ik heb dus de cheat van wikigta genomen voor de deur van tranfender in gestoestst en daarna er ingereden en dat is niet gelukt. waar ik nu vast zit is dat ik maar 1 transfender ken waar moet ik dan nu naar toe?? en wat moet ik doen?

gr. fiegel5

Geplaatst:

Je wou dus een rancher spawnen met de cheat ervoor?

Mischien komt het daardoor omdat ie gecheatte cars niet toelaat met data ofzo ( ben daar nu nog niet zo mee bezig ) Probeer er dus gewoon een te zoeken in het echte SA zonder cheats ^_^ .

Ik moet nu snel eten sorry _O_

MVG gtaman122 :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...