EyeOnMe Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Ik heb mijn desktop icoontje niet meer Kan ik die erbij zetten? Zo ja, hoe? Vast bedankt Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Doe rechtermuisknop op de taakbalk en kies eigenschappen. Vink dan Werkblad Snel Starten weergeven aan en dan zou het desktop icoontje er moeten staan Greetz Reageren
ikt Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Je bedoelt Snel Starten? Makkie! Klik rechts op de taakbalk (Dat blauwe ding). Bovenaan van het menu daar zie je ''Werkbalken'' staan. Ga erop staan met je muis. De een na laatste optie van dát menutje is Snel Starten. Klik erop. Nu zal er een ding linksonder naast je startbalk moeten verschijnen. EDIT: Shit, ik moet maar eens refreshen als ik oude tabs herbekijk Bewerkt: 27 augustus 2007 door ikt Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 nop, staat er niet.. Ik heb mijn pc pas geformateert een een vista transform pack (alles included) erop gezet Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 raar.... Misschien is het handig om bij vormgeving en thema's in het configuratie scherm te kijken en dan Taakbalk en Menu Start te kijken. Of is die hele optie er niet? Want als dat zo is , dan weet ik het ook niet meer. Greetz Reageren
Schno009 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Dus het icoontje van bureaublad weergeven is verdwenen? Dan moet je daar even een nieuwe snelkoppeling aanmaken. Voer als naam dit in: C:\Documents and Settings\%Jouw naam in windows%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Bureaublad weergeven.scf Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Dus het icoontje van bureaublad weergeven is verdwenen? Dan moet je daar even een nieuwe snelkoppeling aanmaken. Voer als naam dit in:C:\Documents and Settings\%Jouw naam in windows%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Bureaublad weergeven.scf In de quick launch map staat die snelkoppling niet Aha dat is dus het probleem Kan iemand misschien "Bureaublad weergeven.scf" uploaden Reageren
Schno009 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 uiteraard Bureaublad_weergeven.zip Alsjeblieft Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 uiteraard Bureaublad_weergeven.zip Alsjeblieft Sorry voor late reactie, nog SUPER bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.