ACID Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb Rainbow Six: Vegas (PC versie) en ik vraag me af of je even snel dood gaat met een bloot bovenlichaam, als iemand met kleding ? ik had namelijk ergens iets gelezen, dat dit niet uit maakt, klopt dit ? Reageren
60 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 een vriend van me heeft het spel ook ik zal hem wel een keer ff vragen dan post ik het wel Reageren
ACID Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 ok thx, zijn er nog mensen die dit weten ? Reageren
SamShine Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Het gaat om de kogelvrije vesten ect. die je aan hebt, niet om de kleding . Reageren
ACID Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Het gaat om de kogelvrije vesten ect. die je aan hebt, niet om de kleding . dus als ik het goed begrijp, ben je met kogelvrij vest beter bescherm, dan zonder ? Reageren
j0ry Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Jaa da lijk me wel logischie Reageren
moody Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 ik kan geen cheat vinden voor de pc wie kan mij helpen ik heb cheat nodig Reageren
Follow Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Kijk eens op http://www.cheatplanet.com Edit: Typfoutje in link, nu Fixed Bewerkt: 14 januari 2007 door Follow Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Of kijk hier. Er staan alleen tips,die site is betrouwbaar want ik haal mijn cheats ervan af.Mogelijk kunnene er later cheats opstaan IB Reageren
Damos Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Ik heb gisteren rainbow six vegas gekocht maar hij is moeilijk het eerste level al kan iemand me tips geven. Bewerkt: 28 februari 2007 door Jowx Topictitel aangepast Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb gisteren rainbow six vegas gekocht maar hij is moeilijk het eerste level al kan iemand me tips geven. Ik heb het spel zelf niet, maar het eerste wat ik je aanraad is vooral om de walktroughs te bekijken. Daar wordt de missie meestal uitgebreid behandeld, en je krijgt er tips bij. Er wordt vermeld wat je juist niet, of juist wel moet doen. Wellicht dat je de tips die je krijgt voor de 1e missie wel goed kan gebruiken voor de overige missies. Ik heb hier een 'game guide' gevonden voor je. (Volgens mij moet je je wel registreren.) Hij houdt onder andere het volgende in: Basic - Basis gameplay. Equipment - Info over je untrusting. (Wapens etc.) Campaign - De 'storyline' missies. Secrets and tips - Geheimen en tips. Anders heb ik hier nog een walktrough. Reageren
Damos Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Kan je het eerst lvel niet overslaan want ik kom niet verder bij de mijnen want die gabriel (teamlid) werd doodgeschoten. Aan de walktrough heb ik niks. Reageren
deagle Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Die 'walktroughs' kunnen je zeker en vast helpen, als je ze eerst en vooral eens doorleest en met je browser (zodat je, terwijl je RSV speelt, even kan switchen, ALT + TAB, om nog eens alles door te lezen. Let op! Zet RSV wel op pauze . Overigens weet ik niet, ik heb zelf geen RSV, kan je misschien even de 'root-directory', waar je RSV hebt geinstalleerd, bekijken of daar geen savegame inzit. Indien dit het geval is, kan je de savageme uploaden en kan een lid de missie voor jou behalen . Reageren
Damos Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb nu een trainer gebruikt en patch 1.04 geinstaleerd maar die trainers werken voor GEEN meter. Misschien staat het in de readme die ik hierbij doe maar ik zie er niks bij. Download Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Stop de trainer in de map waar het spel geinstalleerd is, start daarna het spel op en met alt+Tab terug naar je bureaublad en start dat de trainer op. Werkt gegarandeers als je de juiste versie van de trainer (+spel) hebt (Update met Patch). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.