Jump to content

Ik hoor geen muziek meer.

sevaboy

Recommended Posts

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sevaboy

30

• nick11123

6

• G13nn

6

• Schno009

4

als je vista opnieuw opstart. dan zoekt hij automatisch naar je geluidskaart en installeerd hij hem weer.

nog even een vraag: als je naar geluid gaat in configuratie scherm dan krijg je een schermpje met een speaker en koptelefoon als jij muziek draait beweegd er dan een groene ding rechts heen een weer. want als dat niet zo is dan zit er toch iets gedempt :Y

Kijk er is niets gedempt;

Wat nu?

PS:Dat rode is die dinges waar er staat dat het gedempt of niet gedmpt is.

Bewerkt: door sevaboy
Delen op andere websites

Als jij zegmaar muziek afspeelt en je kijkt rechts bij dat luidsprekertje (zie afbeelding)

uitlegcu9.png

als dat lichtgroene NIET op en neer gaat dan weet ik het niet dan is het echt een vage fout zeker als een geluidje van dat realtek ofso wel werkt.

Delen op andere websites

klik is op

de 3e luidspreker met realtek High definition audio

en dan klik je op "als standaard instellen" en Ok.

en dan speel je muziek af en kijken of je het nu wel hoort :Y

Nope,nog steeds niet.

Edit: Kan het ook aan Bearshare liggen?

Bewerkt: door sevaboy
Delen op andere websites

ik weet niet hoe lang je het al heb maar al heb je het sinds dat je bearshare heb gedownload dan moet je bearshare effe verwijderen. het lijkt me wel raar dat het daardoor komt maarja.

windows vista heeft kan miss wel eens rare problemen hebben. :Y

Delen op andere websites

ik weet niet hoe lang je het al heb maar al heb je het sinds dat je bearshare heb gedownload dan moet je bearshare effe verwijderen. het lijkt me wel raar dat het daardoor komt maarja.

windows vista heeft kan miss wel eens rare problemen hebben. :Y

Me probleem is van eergisteren,ik heb gepruts aan de instellingen van Realtek,ik denk dat het daar aan ligt.

Delen op andere websites

bij die foto waarbij je kijkt om te dempen kijk je naar het luidspreekertje, (dubbel)klik er eens op en kijk dan ook af alles daar naar bovenstaat.... Ik heb vaak waarneer ik winamp heb gebruikt dat hij niet een rood dingetje aangeeft maar wel gedempt staat (helemaal naar benede)

Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad bij Vista. Ik weet niet precies hoe ik het deed, maar ik heb wel een idee van hoe het ging. Je gaat bij je audio manager, en dan rechtsboven ergens zie je een knop ik weet niet precies welke kijk eens. Bij mij was dit bij een aangesloten luidsprekers. Als je op die knop gedrukt hebt kun je normaal tussen 2 dingen kiezen. Klik op het andere, en toen werkte het bij mij weer. :)

Ik kan geen foto's maken omdat ik nu op geen Vista pc zit.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...