Jump to content

Ik hoor geen muziek meer.


sevaboy

Recommended Posts

ik weet niet hoe lang je het al heb maar al heb je het sinds dat je bearshare heb gedownload dan moet je bearshare effe verwijderen. het lijkt me wel raar dat het daardoor komt maarja.

windows vista heeft kan miss wel eens rare problemen hebben. :Y

Me probleem is van eergisteren,ik heb gepruts aan de instellingen van Realtek,ik denk dat het daar aan ligt.

Jezus he, dan zitten ze nu allemaal diep in onze hersenen te graven naar een oplossing voor je prutsprobleempje, als je dit nou aan het begin had gezegd, hadden we je beter kunnen helpen. Misschien had je het zelf ook kunnen oplossen.

Heb je de audiouitgang op 'SP/DIF' gezet toevallig?

Tip voor in't vervolg: Pruts niet meer aan dingen waarvan je niet weet hoe je het weer goed kunt krijgen.

Hier raak ik pissed van...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    30

  • nick11123

    6

  • G13nn

    6

  • Schno009

    4

ik weet niet hoe lang je het al heb maar al heb je het sinds dat je bearshare heb gedownload dan moet je bearshare effe verwijderen. het lijkt me wel raar dat het daardoor komt maarja.

windows vista heeft kan miss wel eens rare problemen hebben. :Y

Me probleem is van eergisteren,ik heb gepruts aan de instellingen van Realtek,ik denk dat het daar aan ligt.

Jezus he, dan zitten ze nu allemaal diep in onze hersenen te graven naar een oplossing voor je prutsprobleempje, als je dit nou aan het begin had gezegd, hadden we je beter kunnen helpen. Misschien had je het zelf ook kunnen oplossen.

Heb je de audiouitgang op 'SP/DIF' gezet toevallig?

Tip voor in't vervolg: Pruts niet meer aan dingen waarvan je niet weet hoe je het weer goed kunt krijgen.

Hier raak ik pissed van...

Hoe weet je dat,dat je het op SP/DIF,screentje is makkelijker dan gewoon in gepraat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is kan je bij dat realtek ding alles op standaart instellingen zetten. probeer dat is en kijk dan of je weer geluid heb. :7

en hoe je dat ziet of het op SP/DIF ofso zit, dat kan jij zelf zien doordat je misschien wat ermee heb gedaan

al ben je hem niet tegen gekomen dan zal daar ook niet mee gekloot zijn.

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is kan je bij dat realtek ding alles op standaart instellingen zetten. probeer dat is en kijk dan of je weer geluid heb. :7

en hoe je dat ziet of het op SP/DIF ofso zit, dat kan jij zelf zien doordat je misschien wat ermee heb gedaan

al ben je hem niet tegen gekomen dan zal daar ook niet mee gekloot zijn.

Het werkt niet,maar ik weet nog iets,ik heb hem op verschillende spraakdinges gezet(bv.Rock,live,classic,pop enz.),maar zeg eens waar je dat vind,SP/DIF,je weet maar nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand?

------------------------------------------------------------

Niemand?

------------------------------------------------------------

Niemand?

>>> Door SummerBase: Doe niet zo ongeduldig, je kunt toch wel een dag wachten op antwoord? Anders zoek je het eerst zelf even op, op Google. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand wel verstand van Realtek?

>>> Door SummerBase: Ik wil je er op wijzen dat je iets minder ongeduldig moet zijn. Je kunt mensen niet dwingen om te antwoorden en daarom doe je er goed aan om als je nog iets wilt vragen gewoon een ''bewerk'' te maken in je bericht, want dubbelposten in topics is nog altijd niet toegestaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand?

>>> Door SummerBase: Nogmaals... Stuur iemand die er verstand van heeft een PB, want ze komen op deze manier niet naar je topic toe. Bumpen doe je als er een aantal dagen niet is gereageerd maar niet na twee dagen en al helemaal niet als je al een stuk of 10x het topic gebumpt is. Ik wil absoluut niet onvriendelijk zijn, maar zo doen we dit niet hé. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wat je moet doen..

Windows Vista opnieuw installeren.. dat zou voor mij de enige oplossing zijn.

en als het geluid het dan weer niet doet.. tja dan zit het ergens in je PC. waar weet ik niet kan geluidskaart zijn of wat dan ook. :*D

ik weet niet of jij Windows Vista bij je PC heb gekregen. maar dan moet je het met een herstell disk doen.

en anders kijk je gewoon rustig in dat Realteak programma waar alles zit en wat je op standaart kan instellen enz.

meer oplossing zou ik gewoon echt niet voor je weten :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...