.:TOM:. Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Ik teste deze code uit : Stripped scm waar je spawnt in grove street met een swat naast je die normaal z'n gsm opneemt waarom doet ie niks ? SWAT actor spawnt, ik laad cellphone model, toggle cellphone aan en uit met wait van 3 seconden ertussen maar deze komt niet tevoorschijn bij de actor ? { use macro (Ctrl+J) "headsa" to insert a file header } {$VERSION 3.0.0000} thread 'MAIN' var $PLAYER_CHAR: Player end // var 01F0: set_max_wanted_level_to 6 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time 8 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.5601 -1666.84 Camera.SetAtPos(2488.5601, -1666.84, 13.38) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.5601, -1666.84, 13.38) $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group Camera.SetBehindPlayer set_weather 0 wait 0 ms $PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head) $PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs) $PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) $PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso) $PLAYER_CHAR.Build $PLAYER_CHAR.CanMove = True fade 1 (out) 0 ms select_interior 0 0629: change_stat 181 (islands unlocked) to 4 016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 for_town_number 0 016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 for_town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here ($ONMISSION) 03E6: remove_text_box // put your create_thread commands here create_thread @MODEL // IDLE LOOP :leeg wait 500 jump @leeg end_thread :MODEL thread "MODEL" // Load models 0247: load_model #swat 0247: load_model #cellphone 038B: load_requested_models :MODEL_LOAD 00D6: if 8248: not model #swat available 8248: not model #cellphone available 004D: jump_if_false @MODEL_SPAWN 0001: wait 0 ms 0002: jump @MODEL_LOAD :MODEL_SPAWN 10@ = Actor.Create(COP, #swat, 2488.5601, -1680.84, 13.3438 ) actor.Health(10@) = 3500 0001: wait 3000 ms 052b: toggle_cellphone $10, int (1) 0001: wait 3000 ms 052b: toggle_cellphone $10, int (0) repeat wait 0 ms until actor.Dead(10@) 0394: play_music 1 01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 10000 time 5000 style 1 // MISSION PASSED!~n~~w~$~1~ Player.Money($PLAYER_CHAR) += 25000 0249: release_model #swat 0249: release_model #cellphone end_thread Heb oplossing zelf gevonden : Het moest zo 0687: (unknown) $PLAYER_ACTOR 0729: AS_actor $PLAYER_ACTOR hold_cellphone 1 .:TOM:. Bewerkt: 28 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Volgens mij had het ook wel gewerkt als je deze fout had opgelost: MODEL_SPAWN 10@ = Actor.Create(COP, #swat, 2488.5601, -1680.84, 13.3438 ) actor.Health(10@) = 3500 0001: wait 3000 ms 052b: toggle_cellphone $10, int (1) 0001: wait 3000 ms 052b: toggle_cellphone $10, int (0) De handle van de SWAT-actor stop je in lokale variabele 10@ Bij de commando's voor die cellphone geef je echter globale variabele $10 mee, lijkt wel een beetje op elkaar maar werkt toch niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.