Jump to content

Waarom gebeurt er niks ?


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik teste deze code uit :

Stripped scm waar je spawnt in grove street met een swat naast je die normaal z'n gsm opneemt waarom doet ie niks ? SWAT actor spawnt, ik laad cellphone model, toggle cellphone aan en uit met wait van 3 seconden ertussen maar deze komt niet tevoorschijn bij de actor ?

{

use macro (Ctrl+J) "headsa"

to insert a file header

}

{$VERSION 3.0.0000}

thread 'MAIN'

var

$PLAYER_CHAR: Player

end // var

01F0: set_max_wanted_level_to 6

set_wb_check_to 0

00C0: set_current_time 8 0

04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.5601 -1666.84

Camera.SetAtPos(2488.5601, -1666.84, 13.38)

$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.5601, -1666.84, 13.38)

$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)

07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group

Camera.SetBehindPlayer

set_weather 0

wait 0 ms

$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)

$PLAYER_CHAR.Build

$PLAYER_CHAR.CanMove = True

fade 1 (out) 0 ms

select_interior 0

0629: change_stat 181 (islands unlocked) to 4

016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 for_town_number 0

016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 for_town_number 0

0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here ($ONMISSION)

03E6: remove_text_box

// put your create_thread commands here

create_thread @MODEL

// IDLE LOOP

:leeg

wait 500

jump @leeg

end_thread

:MODEL

thread "MODEL"

// Load models

0247: load_model #swat

0247: load_model #cellphone

038B: load_requested_models

:MODEL_LOAD

00D6: if

8248: not model #swat available

8248: not model #cellphone available

004D: jump_if_false @MODEL_SPAWN

0001: wait 0 ms

0002: jump @MODEL_LOAD

:MODEL_SPAWN

10@ = Actor.Create(COP, #swat, 2488.5601, -1680.84, 13.3438 )

actor.Health(10@) = 3500

0001: wait 3000 ms

052b: toggle_cellphone $10, int (1)

0001: wait 3000 ms

052b: toggle_cellphone $10, int (0)

repeat

wait 0 ms

until actor.Dead(10@)

0394: play_music 1

01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 10000 time 5000 style 1 // MISSION PASSED!~n~~w~$~1~

Player.Money($PLAYER_CHAR) += 25000

0249: release_model #swat

0249: release_model #cellphone

end_thread

Heb oplossing zelf gevonden :

Het moest zo

0687: (unknown) $PLAYER_ACTOR

0729: AS_actor $PLAYER_ACTOR hold_cellphone 1

.:TOM:. :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

Volgens mij had het ook wel gewerkt als je deze fout had opgelost:

MODEL_SPAWN
10@ = Actor.Create(COP, #swat, 2488.5601, -1680.84, 13.3438 )
actor.Health(10@) = 3500
0001: wait 3000 ms
052b: toggle_cellphone $10, int (1)
0001: wait 3000 ms
052b: toggle_cellphone $10, int (0)

De handle van de SWAT-actor stop je in lokale variabele 10@

Bij de commando's voor die cellphone geef je echter globale variabele $10 mee, lijkt wel een beetje op elkaar maar werkt toch niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...