Sjorszzz Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 hallo ik heb op dit forum al gezocht maar kon niks vinden. weet iemand waar ik een savegame kan downloaden voor gta vice city stories? het is wel voor de playstation2 ik heb een armax en een usb sick. p.s het moet een 100% completed savegame zijn graag. Reageren
M4X Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 hallo ik heb op dit forum al gezocht maar kon niks vinden.weet iemand waar ik een savegame kan downloaden voor gta vice city stories? het is wel voor de playstation2 ik heb een armax en een usb sick. p.s het moet een 100% completed savegame zijn graag. Ik heb even in de downloadsectie voor je gekeken zonder resultaat, daar staan enkel PSP savegames. De zoekfunctie levert ook weinig op, omdat de termen 'Playstation 2', 'PS2', en 'savegame' heel veel andere resultaten opleveren waardoor zoeken erg moeilijk is. Ik raad je aan om in zo'n topic gewoon een savegame aan te vragen voor de PS2, er loopt waarschijnlijk wel iemand rond die er 1 heeft. Veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.