Merticus XVII Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 De juiste keuze maken in de winkel. Niet voor iedereen het leukste pretje van de wereld. Als we die games dan nog eens non-stop kunnen spelen zijn wij de gelukkigste mensen op de wereld. Toch? Sinds gisteren heb ik de toptitel Bioshock bij mijn collectie toegevoegd. Ik was helemaal weg van de demo die ik had gedownload op Xbox Marktplace. Op website's zoals IGN had ik previews gelezen en Youtube zoveel mogelijk video's gezocht. Mijn keuze ging dus tussen Dirt & Bioshock. Omdat Bioshock het laatste nieuwe spel is, had ik me voorgenomen deze te kopen. Thuis aangekomen had ik hem direct in mijn Xbox360 gestoken. Spelen kon ik niet, want hij gaf telkens een fout aan dat hij de disk niet kon lezen. Keep trying. Na zo'n 15 keer geprobeerd te hebben kon ik hem eindelijk spelen. Maar helaas. De demo had me overtuigd, maar het spel heeft dat niet gedaan. Dat is jammer, want nu ik de verkeerde keuze gemaakt heb gaat het nog even duren voor ik een ander kan kiezen. Moet er dan geen wet bestaan die zegt dat men de foute keuze game mag inruilen voor het juiste spel. En hoe gaan jullie ermee om als jullie een verkeerd spel kiezen? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik ruil het om bij mij in Nijmegen kan dat. Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Terug naar de winkel, en zeggen dat hij het niet doet. Dan vragen of je hem mag ruilen voor een andere game. Werkt bij mij altijd. Reageren
Rullez Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Als ik het goed heb mag je hem binnen 2 dagen nog ruilen, Als hij het niet doet. Of niet naar wens is. Natuurlijk moet je wel het bonnetje meenemen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hallo, Ik wil graag Test drive unlimited maar ik heb hem al op de PS2,en van me pa denk ik dat ik hem niet mag op de PC.moet je beheerders rechten hebben als je hem moet installeren? Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hallo,Ik wil graag Test drive unlimited maar ik heb hem al op de PS2,en van me pa denk ik dat ik hem niet mag op de PC.moet je beheerders rechten hebben als je hem moet installeren? Wat heeft dat te maken met dit topic? Merticus,waarom verkoop je hem niet aan andere mensen,voor dezelfde prijs zoals in de winkel,iemand anders wilt hem wel hebben? Ik heb veel ongoocheling gehad in een Xbox spel,welgenaamd De Sims 2, en De Sims 1ik dacht daar zou ik nog lang mee doorgaan,tot ik hem na 1week uitgespeeld had,De Sims 1 was saai omdat je er alleen een engelse taal kan kiezen,en de helft verstond ik er niet van. De Sims:Huisdieren was ook al een foutkoop,omdat je geen zogezegd "missie's" kan spelen. Ik hoop dat ik geen foutkoop zal krijgen als ik me PS3 krijg Reageren
Ice Banana Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Moet er dan geen wet bestaan die zegt dat men de foute keuze game mag inruilen voor het juiste spel. En hoe gaan jullie ermee om als jullie een verkeerd spel kiezen? Tjah vind ik ook Mert, Ik bedoel, ik heb net na heel lang twijfelen Gears Of War gekocht. Na een dag of twee werken en kijken naar wat revieuws en naar comment en rates leek dit spel zo goed en lang. Zogezegd zo gedaan ik trots naar de winkel Gears gaan halen. Eenmaal in Game Mania stond er maar Gears of War special Edition. Heb ik dan deze meegenomen. Ik heb er *** 75 lappen voor neergelegd en ik speelde die game uit in 8 uurtjes op Hardcore. Tjah wat heb je dan aan die 75 euro's? 48 uur gratis Live? Artbook? Wat ben je daar mee? Ik had echt verwacht dat er meer missions zouden zijn in GoW...Telleurstellend. Ik vind het trouwens een uitstekend idee, ik bedoel dat je zou een Game kunnen kopen "Op Proef" , moest de game niet werken of totaal tegen je verwachtingen kunnen inslaan dat je gewoonweg weer kan omruilen. Afzetterij, 75 lappen voor een game die maar 8 uur duurt >.< IB Reageren
Velaro Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Moet er dan geen wet bestaan die zegt dat men de foute keuze game mag inruilen voor het juiste spel. En hoe gaan jullie ermee om als jullie een verkeerd spel kiezen? Tjah vind ik ook Mert, Ik bedoel, ik heb net na heel lang twijfelen Gears Of War gekocht. Na een dag of twee werken en kijken naar wat revieuws en naar comment en rates leek dit spel zo goed en lang. Zogezegd zo gedaan ik trots naar de winkel Gears gaan halen. Eenmaal in Game Mania stond er maar Gears of War special Edition. Heb ik dan deze meegenomen. Ik heb er *** 75 lappen voor neergelegd en ik speelde die game uit in 8 uurtjes op Hardcore. Tjah wat heb je dan aan die 75 euro's? 48 uur gratis Live? Artbook? Wat ben je daar mee? Ik had echt verwacht dat er meer missions zouden zijn in GoW...Telleurstellend. Ik vind het trouwens een uitstekend idee, ik bedoel dat je zou een Game kunnen kopen "Op Proef" , moest de game niet werken of totaal tegen je verwachtingen kunnen inslaan dat je gewoonweg weer kan omruilen. Afzetterij, 75 lappen voor een game die maar 8 uur duurt >.< IB Je weet toch dat er in een Collectors Edition geen extra missie's gaan zitten? En als je dat artboek niet moest hebben moest je maar de gewone editie kopen. En heb je geen plezier gehad met de online mode? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Moet er dan geen wet bestaan die zegt dat men de foute keuze game mag inruilen voor het juiste spel. En hoe gaan jullie ermee om als jullie een verkeerd spel kiezen? Tjah vind ik ook Mert, Ik bedoel, ik heb net na heel lang twijfelen Gears Of War gekocht. Na een dag of twee werken en kijken naar wat revieuws en naar comment en rates leek dit spel zo goed en lang. Zogezegd zo gedaan ik trots naar de winkel Gears gaan halen. Eenmaal in Game Mania stond er maar Gears of War special Edition. Heb ik dan deze meegenomen. Ik heb er *** 75 lappen voor neergelegd en ik speelde die game uit in 8 uurtjes op Hardcore. Tjah wat heb je dan aan die 75 euro's? 48 uur gratis Live? Artbook? Wat ben je daar mee? Ik had echt verwacht dat er meer missions zouden zijn in GoW...Telleurstellend. Ik vind het trouwens een uitstekend idee, ik bedoel dat je zou een Game kunnen kopen "Op Proef" , moest de game niet werken of totaal tegen je verwachtingen kunnen inslaan dat je gewoonweg weer kan omruilen. Afzetterij, 75 lappen voor een game die maar 8 uur duurt >.< IB Je weet toch dat er in een Collectors Edition geen extra missie's gaan zitten? En als je dat artboek niet moest hebben moest je maar de gewone editie kopen. En heb je geen plezier gehad met de online mode? Lees : Eenmaal in Game Mania stond er maar Gears of War special Edition. En dus geen gewone editie, En trouwens: Dat art boekje is heel mooi eigelijk daar heb ik niets op tegen. En hoe zou ik plezier moeten hebben met online als ik geen Online modus heb op mijn Xbox? m.a.w. geen draadloos bakkie. Daar heb ik even het geld niet voor . Maarja, ik was eigelijk teleurgesteld door de korte story... IB Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Het is altijd jammer dat men een miskoop doet. Vanochtend had ik het nog eens geprobeerd. In de hoop dat hij het nog wel deed, maar helaas. Hij kon hem helemaal niet meer afspelen. Ik had het geluk om hem nog weg te kunnen dragen en een nieuwe te gaan halen. Men keuze was niet snel gemaakt, omdat hij helaas geen Dirt had. Ik had geprobeerd mijn geld terug te vragen, maar helaas.. Ik heb nu wel een spel dat mij aanstaat. Rainbow Six Vegas. Helaas heeft mijn Xbox weer een paar keer de foutmelding aangegeven. Klopt er iets niet met mijn Xbox? Ik heb al 3 nieuwe Xboxen gehad, en ze waren amper een dag oud. Ik vrees dat ik weer met een Xbox zit die helaas niet meer zal werken... Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Het is altijd jammer dat men een miskoop doet. Vanochtend had ik het nog eens geprobeerd. In de hoop dat hij het nog wel deed, maar helaas. Hij kon hem helemaal niet meer afspelen. Ik had het geluk om hem nog weg te kunnen dragen en een nieuwe te gaan halen. Men keuze was niet snel gemaakt, omdat hij helaas geen Dirt had. Ik had geprobeerd mijn geld terug te vragen, maar helaas.. Ik heb nu wel een spel dat mij aanstaat. Rainbow Six Vegas. Helaas heeft mijn Xbox weer een paar keer de foutmelding aangegeven. Klopt er iets niet met mijn Xbox? Ik heb al 3 nieuwe Xboxen gehad, en ze waren amper een dag oud. Ik vrees dat ik weer met een Xbox zit die helaas niet meer zal werken... Welke Xbox bedoel je?Ik heb nog een Xbox staan,die door beetje voor de versiering staat,ik speel enkel nog op me PC en PSP,en 17 juni op me PS3. Me andere console's hebben te maken gehad met de dood Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Welke Xbox bedoel je?Ik heb nog een Xbox staan,die door beetje voor de versiering staat,ik speel enkel nog op me PC en PSP,en 17 juni op me PS3.Me andere console's hebben te maken gehad met de dood Ik heb het over de Xbox360. Rond april hebben we hem aangekocht en nu al fouten. Het is eveneens mijn 3de nieuwe Xbox. Misschien breek ik nog het record van de meeste Xboxen Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Welke Xbox bedoel je?Ik heb nog een Xbox staan,die door beetje voor de versiering staat,ik speel enkel nog op me PC en PSP,en 17 juni op me PS3.Me andere console's hebben te maken gehad met de dood Ik heb het over de Xbox360. Rond april hebben we hem aangekocht en nu al fouten. Het is eveneens mijn 3de nieuwe Xbox. Misschien breek ik nog het record van de meeste Xboxen Koop dan de Xbox 360 Elite,normaal zijn er daar geen fouten in. Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Kassa-aanval Nee, die nieuwe releases van de XBOX 360 zijn prima. Maar je kutn er natuurlijk ook gewoon geen geld voor hebben Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Koop dan de Xbox 360 Elite,normaal zijn er daar geen fouten in. Geld groeit niet op mijn rug sevaboy. En zeker niet op de rug van mijn ouders. Het zwarte design staat me ook niet aan xD Kassa-aanval Nee, die nieuwe releases van de XBOX 360 zijn prima. Maar je kutn er natuurlijk ook gewoon geen geld voor hebben Klopt. Bij jou ouders groeit het geld ook niet op de rug Bewerkt: 28 augustus 2007 door Merticus XVII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.