KJF Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hey.. Ik heb HyperCam om video's te maken, das ook gratis en geen limiet. je ziet wel hypercam staan maar boeie.. ik vroeg me af of iemand een goed bewerkings programma voor filmpjes weet? dat je veel effecten en dergelijke kan toevoegen, en makkelijk te gebruiken ik kon zo gauw geen eerder topic vinden.. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hey..Ik heb HyperCam om video's te maken, das ook gratis en geen limiet. je ziet wel hypercam staan maar boeie.. ik vroeg me af of iemand een goed bewerkings programma voor filmpjes weet? dat je veel effecten en dergelijke kan toevoegen, en makkelijk te gebruiken ik kon zo gauw geen eerder topic vinden.. windows movie maker 2 Reageren
KJF Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Bedankt, maar ik vind windows moviemaker tog niet echt zo super goed.. Reageren
KJF Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Bedankt, ik ga die 2 ff bekijken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ergens in dit forum staan ook nog tutorials voor Vegas 7.0 , gemaakt door mij. Ik denk wel dat je die kan gebruiken , het is niet zo'n super makkelijk programma op het begin. Greetz Reageren
KJF Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ergens in dit forum staan ook nog tutorials voor Vegas 7.0 , gemaakt door mij. Ik denk wel dat je die kan gebruiken , het is niet zo'n super makkelijk programma op het begin.Greetz ok ty Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hier is nog een linkje , mocht je het topic nog neit opgevallen zijn Klik!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.