stich Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) hey sinds kort heb ik GTA SA gekocht maar het spel werkt niet er komt dan steeds dit te staan In DemoShield Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. De gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. ... ... kan iemand me helpen Bewerkt: 28 augustus 2007 door stich Reageren
ikt Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Ga even naar 'start' > 'deze computer' > '(C:)' > 'WINDOWS' > 'system32'. Zoek dan het bestand 'quicktime.qts' op en verander de naam naar 'quicktime.old'. Je kan een naam veranderen door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken, en te kiezen voor 'naam wijzigen'. Probeer dan GTA eens (opnieuw) te installeren. Mocht de installatie gelukt zijn, verander dan de naam 'quicktime.old' terug naar 'quicktime.qts'. Ik hoop dat het lukt, succes! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;hl=demoshield En gebruik verder de zoekfunctie PS: Welkom op het forum EDIT: Oooow, je hebt al in mijn topic gepost.. Nou, erm dan ga ik je verder helpen met het re-namen Ga naar Deze Compuer (een andere willekeurige map kan ook, als je die al open hebt staan). Klik bovenaan op Extra en dan op Mapopties. Ga naar het tabblad ''Weergave'''. Haal het vinkje bij ''Extensies voor bekende bestandstypen verbergen'' weg. Nu zou de computer het bestand goed moeten kunnen re-namen. Bewerkt: 29 augustus 2007 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.