Jump to content

DVD stuk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had SA verwijderd omdat ik het toch niet speelde. Nu installeer ik het opnieuw, krijg ik zo'n error, m'n dvd dus stuk.

Ik heb die DVD echt weinig gebruikt. Toen ik zag dat er een paar VEGEN opkwamen, had ik maar een no-dvd crack gebruikt en hem weggestoken. Enkele maanden later staan er opeens een paar krassen op.

Is er een manier om die DVD toch terug te laten werken? Ik ga geen nieuwe kopen, iets dat stukgaat door het niet te gebruiken-.-

Geplaatst:

Gefeliciteerd. Je hoort bij deze officieel tot een (inmiddels aardige) groep mensen die dit is overkomen. Nee, als je DVD eenmaal beschadigd is kun je hem nog wel gebruiken om het spel mee te spelen maar helaas niet meer voor installatie. Optie zou zijn om voor de installatie even een exemplaar van een vriend te lenen (hetgeen niet illegaal is omdat je keurig het origineel hebt) en voor het spelen gewoon je eigen beschadigde exemplaar. Of natuurlijk toch maar een nieuwe kopen helaas (wat ook al veel mensen hebben moeten doen). De bevestiging achterin het boekje is dermate strak dat er veel DVD's door sneuvelen :7

Geplaatst:

Er zijn ook verschillende 'kits' om je CD 'schoon' te maken , die je DVD minimaal afdraaien zodat er een klein laagje van afgaat. Ik zelf raad dit niet echt aan , als je té veel draait , kan je cd helemaal kapot gaan. Dan moet je dus alsnog een nieuwe kopen.

Greetz :sigaar:

BTW Bij de bartsmit halen ze dus die DVDtjes uit de doosjes , had ik dus GTA San Andreas daar gekocht zit hij vol met krassen , dat kán toch niet? :7

Geplaatst:

Dan zou ik hem toch aanraden het te laten doen door mensen die er 'verstand' van hebben. Bij Game Mania bijvoorbeeld kun je je DVD laten repareren. Ik weet niet hoeveel het precies kost, maar daarover zul je eventueel wel kunnen informeren bij hun. Persoonlijk denk ik zo'n €7 á €10, is wel te doen lijkt me.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...