Jump to content

Hud en Map weg


$NeoSyp$

Recommended Posts

Hallo,

ik vroeg me af, is er misschien een mod om ervoor te zorgen dat je in GTA3 net als in GTA VIce City en GTA San Andreas je Hud (je leven+geld+armor+tijd) en je map kunt weghalen van het scherm? DAt zat er in GTA3 helaas nog niet in, maar ik ben weer eens van plan een filmpje te maken, en deze keer in Liberty City, en met die hud en die map erbij wordt dat niet erg mooi. Dus als iemand mij zou kunnen helpen. Alvast bedankt ^_^ !

Link to comment
Delen op andere websites

Hier was al eens een topic over, is alleen lastig te vinden zonder de zoekfunctie maar ik heb hem toch gevonden, dit is wat Summerbase erover zegt:

Een klein half jaar geleden kwam dit ook ter spraken toen we bezig waren met de GTA III sectie van WikiGTA. Lantyz had hem gevonden op gtaforums. In het topic vind je hem, als je even naar beneden scrollt. Hij staat in de post van DexX, en de precieze link is "http://www.3dhole.com/gtafiles/gta3hud.rar". Je moet wel even patchen naar 1.1 en dan is het mogelijk om de HUD weg te halen en uiteraard zal de kaart ook wel weg te halen zijn hiermee. Succes en mocht er nog wat wezen dan horen we het wel.

Succes :).

Link to comment
Delen op andere websites

Hier was al eens een topic over, is alleen lastig te vinden zonder de zoekfunctie maar ik heb hem toch gevonden, dit is wat Summerbase erover zegt:
Een klein half jaar geleden kwam dit ook ter spraken toen we bezig waren met de GTA III sectie van WikiGTA. Lantyz had hem gevonden op gtaforums. In het topic vind je hem, als je even naar beneden scrollt. Hij staat in de post van DexX, en de precieze link is "http://www.3dhole.com/gtafiles/gta3hud.rar". Je moet wel even patchen naar 1.1 en dan is het mogelijk om de HUD weg te halen en uiteraard zal de kaart ook wel weg te halen zijn hiermee. Succes en mocht er nog wat wezen dan horen we het wel.

Succes :).

Hartstikke bedankt,

door jou kan mijn filmproject DOORGAAN! Heel erg bedankt! :tu:

Oh ja,

ik heb nog een vraagje dat te maken heeft met dat filmpje, weet iemand misschien of er een progamma/mod is zodat je net als in San Andreas mensen kunt recruteren (of dat ze je in ieder geval volgen)? Zou ik erg op prijs stellen. KAn het maar nergens vinden :(

ALvast bedankt

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...