jordicoppens Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 en zo was hij eerst commentaar mar gegeven worden Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ik vind hem niet echt veel getund hoor ik geef hem een 3/10 sorry hoor maar je kan er veel meer van maken Reageren
jordicoppens Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) ik vind hem niet echt veel getund hoor ik geef hem een 3/10 sorry hoor maar je kan er veel meer van maken oke , wat zou jij dan nog doen? er komt nog een ander interieur in , als ik er een vind Bewerkt: 28 augustus 2007 door jordicoppens Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ik vind hem niet echt veel getund hoor ik geef hem een 3/10 sorry hoor maar je kan er veel meer van maken oke , wat zou jij dan nog doen? er komt nog een ander interieur in , als ik er een vind een spoiler , dakluchthapper , neon , angel eyes achterlichten genoeg te doen denk ik zo Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ik vind hem niet echt veel getund hoor ik geef hem een 3/10 sorry hoor maar je kan er veel meer van maken oke , wat zou jij dan nog doen? er komt nog een ander interieur in , als ik er een vind een spoiler , dakluchthapper , neon , angel eyes achterlichten genoeg te doen denk ik zo maar dit is niet zomaar tunen hè , dit is pic-tunen , dus de originele foto helemaal verandere. Dat is super moelijk , zie jij het maar zo te doen Anyway: Ik vind het er echt super uit zien , je zou niet zeggen dat het 2 de zelfde auto's zijn. Overall krijgt hij toch wel een 8.5/10 , KUTGW Greetz Reageren
jordicoppens Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) ik vind hem niet echt veel getund hoor ik geef hem een 3/10 sorry hoor maar je kan er veel meer van maken oke , wat zou jij dan nog doen? er komt nog een ander interieur in , als ik er een vind een spoiler , dakluchthapper , neon , angel eyes achterlichten genoeg te doen denk ik zo tjah , het belangrijkste is dat het er technisch goed uit ziet maar het moet ook nog mooi zijn ... een spoiler : past niet bij deze auto , tenzij je er een import/drifter van maakt dakluchthapper : hetzelfde als hierboven... neon : neeeh , overdag zie je dat niet... + is uberlelijk achterlichten : als je es ff kijkt zie je dat er LED achterlichten zijn en niet op het origineel en btw angel eyes ACHTERlichten ??? Bewerkt: 29 augustus 2007 door jordicoppens Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Vergeet Bavo Lievens, ik denk dat hij niet weet wat Pictuning is, en wat überhaupt tuning inhoudt "Angel Eyes Achterlichten" - Rice. In iedergeval vind ik de tune netjes gedaan, een tune moet niet te druk worden of te rice achtig. Ik vind de bumpers en sideskirts netjes, alleen is het jammer dat de uitlaten zo klein zijn. Velgen passen er goed bij. Alles zelf gebrushed of donors gebruikt? Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 offtopic : bravo lievens : Dit is niet zo simpel als je denkt om dit allemaal tze doen .Wat jij zegt duurt uren om zo iets te maken. Heb je ook eens gekeken naar de achtergrond .Daar is er veel aan veranderd . (ik zoek geen ruzie ik ziet gewoon de puntjes op de i . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.