PrI3sT Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 hier heb je een sig die ik zelf gemaakt heb ratez plzz: Reageren
Dastard Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Dit lijkt op een plaatje van google. Er is gewoon niets,hoe kun je dit raten,er is geen border,lettertype;ETC.. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Dit lijkt op een plaatje van google.Er is gewoon niets,hoe kun je dit raten,er is geen border,lettertype;ETC.. weet ik ik heb hem alleen gescalet :$ Reageren
Dastard Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Dit lijkt op een plaatje van google.Er is gewoon niets,hoe kun je dit raten,er is geen border,lettertype;ETC.. weet ik ik heb hem alleen gescalet :$ Dan kan ik dit niet raten,omdat jij et niet gemaakt heeft Reageren
Eros Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Er is niet veel aan, toch een 4 voor de moeite. ^^ Reageren
PIERRO P Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Het plaatje is wel mooi. De Chevy Camaro is namelijk een van mijn favoriete auto`s Maar ik kan dit niet echt een signature noemen. Voor de moeite en omdat ik het een coole auto vind een 5 5/10 Reageren
PrI3sT Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 ok toch bedankt voor het raten er mag een slotje op omdat het geen echte sig is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.