zupadomien Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 ik kan niet on-line spelen die kabel die ik kreeg past niet in mijn modem weet iemand iets om daaraan te doen???? Reageren
Ken-D Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Gast 1 ding laat het zitten zoals het zit. Ze zeggen dat het makkelijk in te stellen is. Ik heb hem vorig jaar ook gekocht en guess wat ik kan nu nog steeds niet online. Die dwazen van Sony zeiden dat je het makkelijk kon instellen. Yeah Right. Het is mij nog steeds niet gelukt en alleen tijdverspilling. Postaldude Reageren
zupadomien Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2004 ik heb het al het is ook simpel ma duur je moet dat installerren op je ps2 en je kabel die je krijgt bij je aankoop moet normaal gwn in uwe modem van uwe adsl ofzo eh maar als die daarnie in gaat hebben ze mij vandaag gezegt gaat het ook nooit gaan en moet je een nieuwe modem kopen! en dan gaat da wel!! maar een nieuwe modem kost 60euro!! Reageren
Slimm Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik heb ook online, ik was de eerste van mijn vrienden enz en ik deed er 2 maanden over, de andere die online hebben 1 dag.. Postaldude, je kan het beste een Router kopen en die via een Netwerkkaart in je PC pluggen. Vanaf je adapter achter in je PS2 moet je een crosscable in de router pluggen en vanaf de router naar je netwerk kaart heb je een straight cable nodig. Er is altijd een heel handige Sony PS2 Online hulplijn die je kan bellen voor hulp (zonder dat ben ik er niet gekomen). Ik weet het nummer niet meer maar veel succes! Reageren
cjsa Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 lees die handlijding ff mischien staan er links in Reageren
Pete-R Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Handleiding? Handleiding? Daar is echt geen wijs uit te brengen. Ik heb geluk dat het dan wel is gelukt mar ik krijg nou nog gezeur dat me account verkeerd is enzo. maar ik kan wel spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.