Jump to content

Savegame verkloten?


NickBonJovi

Recommended Posts

Ik heb gehoord dat je hier nooit mag saven, het kan je savegame verkloten. Zijn er nog meer van dit soort saveplekken? :puh:

Je hebt 'gehoord' dat je daar niet mag saven? Het lijkt mij eerlijk gezegd erg onwaarschijnlijk. Volgens mij kun je bij de 'Cherry Poppers Ice Cream Factory' prima kan saven, net zoals op elke saveplek overigens. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan het een vervelende bug zijn geweest waar dan vast wel wat meer informatie over bekend was. Natuurlijk kun je altijd een back-up maken van je savegame ('Mijn Documenten' >> 'GTA Vice City User Files'), als je niet helemaal zeker bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Uit betrouwbare bron (namelijk mezelf ^_^) kan ik mededelen dat je gewoon kunt saven bij C.P.I.C.F. hoor. Deed het toevallig zelf afgelopen zondag omdat ik weer even met VC bezig was en de missie met die ijsjes verkopen even wilde doen, en heb geen enkel negatief gevolg geconstateerd. Nou heb ik het spel op PC en weet dus niet of het voor andere consoles anders is, maar op de PC is/was het geen enkel punt......

Edit: als het op WikiGTA staat moet het natuurlijk waar zijn :puh:. Ik heb het in ieder geval nooit meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...