Jump to content

Zwembad boven water oppervlakte

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik wil een tunnel maken maar heb ook een vijver op mijn eiland nu is mijn vraag kan ik een gat in het water maken of het eiland verhogen en de vijver met een andere laag water vullen? vergelijk het maar als met een Zwembad boven vinewood.

Bedankt

Geplaatst:
hallo

ik wil een tunnel maken maar heb ook een vijver op mijn eiland nu is mijn vraag kan ik een gat in het water maken of het eiland verhogen en de vijver met een andere laag water vullen? vergelijk het maar als met een Zwembad boven vinewood.

Bedankt

Zou je er misschien even bij kunnen zetten waar je het over hebt?

Dan kan ik je misschien wel even helpen. :Y

Geplaatst:
hallo

Bedankt

Zou je er misschien even bij kunnen zetten waar je het over hebt?

Dan kan ik je misschien wel even helpen. :Y

Ik heb een eiland gemaakt voor gta san andreas ( gemodelt ) maar nu heb ik een vijver gemaakt en moest het land omlaag zodat de vijver vol liep maar nu is een tunnel onderwater gaan staan maar nu is mijn vraag kan ik een gat maken in het water over het eiland hoger verplaatsen en een andere water niveua toeveogen alleeen bij de vijver?

Geplaatst:

Het is mogenlijk om nieuwe waterlichamen te maken (en oude te verwijderen of veranderen). Dit gaat met het bestand "Water.DAT". Maar hoe dat precies in z'n werking gaat weet ik niet precies. Je zal daarvoor ergens een uitleg moetten vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...