Jump to content

Antonio Puerta overleden !

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De Spaanse international Antonio Puerta is overleden.

Hartstilstand

De speler van FC Sevilla zakte afgelopen zaterdag tijdens het duel tegen Getafe in elkaar. Uit onderzoek blijkt dat hij was getroffen door een hartstilstand.

Reanimeren

Clubartsen van Sevilla wisten Puerta ternauwernood te reanimeren. De speler liep daarna zelf naar de kleedkamer, waar hij wederom onwel werd. Puerta is vervolgens overgebracht naar het ziekenhuis. Artsen meldden al dat zijn toestand zeer kritiek was. Puerta werd sinds zaterdag kunstmatig in coam gehouden.

Hij was nog maar 22 jaar oud !

Eind volgende maand zou hij vader worden. En aan het eind van het seizoen ging hij trouwens. :-(

3986_140x170.jpg

video tijdens de wedstrijd !

R.I.P ! :-(:-(

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:

Wat een verschikkelijk moment op mee temaken als teamgenoot/tegenstander.

Het is emotioneel omdat het nu op dit moment gebeurt want zoals GrandtwanO al zei is:Hij zou over een maand vader wezen.

Ik wens familie/vrienden/teamgenoten en de rest nog veel succes!

R.I.P

Geplaatst:

Mooi was het om zien hoe de stadsrivalen van Betis afzakten naar het Virgen del Rocio-hospitaal om hun steun te betuigen aan Puerta. Ook zijn vroegere ploegmaats Sergio Ramos van Real Madrid en Jose Antonio Reyes van Atletico schaarden zich tussen de menigte die had postgevat voor het ziekenhuis, maar hun gebeden werden niet aanhoord.

Dit was nog als hij in het ziekenhuis was ondergebracht...

Ik vind zo'n soort zaken heel erg, maar we kunnen er nu eenmaal niets aan doen. C'est la vie!

Ook meningen als "Hij was amper 22 jaar" vind ik belachelijk. Net alsof het bij een 33-jarige speler niet erg zou zijn :?

hier graag geen reactie op, dit topic dient daar niet voor...

Rest In Peace

Geplaatst:

Verschrikkelijk nieuws. Ik hoorde het daarnet op het 7u-journaal. Nog zo jong en in de fleur van z'n leven. Een vrouw/vriendin waarmee hij een gelukkig kind op de wereld zou zetten...En nu valt dat alles weg.

De steunbetuigingen zijn mooi, ook hierbij geef ik mijn steun en troost aan de familie van Antonio Puerta.

Geplaatst:
Wat een verschikkelijk moment op mee temaken als teamgenoot/tegenstander.

Het is emotioneel omdat het nu op dit moment gebeurt want zoals GrandtwanO al zei is:Hij zou over een maand vader wezen.

Ik wens familie/vrienden/teamgenoten en de rest nog veel succes!

R.I.P

Ik zij helemaal niets...Maarja.

Ik vind het heel erg wat er is gebeurd :cry:R.I.P

Daarbij wens ik de familieleden en vrienden veel sterkte toen..

Vreselijk voor deze jongen en zijn familie, en iedereen bij Sevilla die hem goed kende. De manier waarop hij aan zijn einde is gekomen is waarschijnlijk nog erger voor zijn teamgenoten, die er gewoon bij waren. Dit is zo sneu voor die jongen, hij was international, hij was een vaste waarde voor Sevilla, en hij had nog een heel leven voor zich. Echt heel triest nieuws dit :t

Rip Antonio Puerta :-(

Bewerkt: door M4X

Speler Leicester overleeft hartstilstand

De toestand van Clive Clark gaat vooruit. De speler kreeg tijdens het League Cup-duel met Nottingham Forrest een harstilstand.

Clive Clark kreeg de hartaanval op dezelfde dag dat Puerta overleed aan de gevolgen van meerdere hartaanvallen.

Toen Clark, Iers international, tijdens de wedstrijd in elkaar zakte werd de wedstrijd onmiddelijk gestaakt. De tussenstand was 1-0 in het nadeel van Leicester City.

Bron : Goal.com.

:cya:

Zo deze speler heeft het gelukkig wel overleeft. ;)

Zo zielig en nog maar 22 jaar oud! :N (Ja ookal was 'ie 30 ofzo.. Tis gewoon erg)

En hoe het allemaal gebeurde ... :{

R.I.P.

Bewerkt: door Gangsta

Chaswe Nsofwa is woensdag tijdens een oefenwedstrijd van zijn club, het Israelische Hapoel Beer Sheva, overleden. De 27-jarige aanvaller uit Zambia zakte tijdens deze partij in elkaar en pogingen om het hart van Nsofwa aan de gang te krijgen mislukten.

De dood van Nsofwa is de derde verschrikkelijke gebeurtenis op een voetbalveld binnen korte tijd. Dinsdag overleed Sevilla-speler Antonio Puerta door problemen aan zijn hart. De Engelsman Clive Clark (Leicester City) zakte tijdens een duel om de League Cup tegen Nottingham Forrest in elkaar. Zijn toestand is volgens zijn artsen bemoedigend.

x30149216052869453.jpg

Bron: Algemeen Dagblad

Ook deze R.I.P

:-(

Geplaatst:

Koné zou mss niet overgenomen worden omdat Sevilla bezig was met rouwen, maar ze werken daar gewoon door aan de transfer :7

waarom zegt iederen R.I.P.? net alsof rest in peace typen zoveel werk is...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...