-Omar- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hoe maak je iemand G-mod ( Global moderator ) bij IPBfree? Klik je dan op Supermoderator can moderayde everyware? Maar ik wil niet dat zij ook ip's kunnen zien en mensen kunnen bannen enz Wie o wie weet het voor het The Fun Forum? MVG gtaman122 Reageren
Eros Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Normaal kun je vervolgens bij de eigenschappen van die groep, al de mogelijkheden aan- en uitvinken. En daar moet ook ergens staan, 'Can Warn', 'Can Ban', enz. Bewerkt: 28 augustus 2007 door Eros Reageren
-Omar- Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Normaal kun je vervolgens bij de eigenschappen van die groep, al de mogelijkheden aan- en uitvinken. En daar moet ook ergens staan, 'Can Warn', 'Can Ban', enz. Oke ik zal kijken Maar ik heb een andere vraag ( alweer ) Ik heb een Fun Forum gemaakt alleen zoek ik een mooie skin voor het forum. Weten jullie een mooie met link die goed bij het:The Fun Forum past? En een banner mar die heb ik al gepost bij het grapic's forum. Ik hoop voor wat leuke skins Alvast bedankt MVG gtaman122 Reageren
Sunray Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Ik denk dat ik je hiermee kan helpen. Is het soms dit dat je bedoeld? Klik Je moet je wel eerst registreren. Hopelijk heb ik je geholpen. Bewerkt: 28 augustus 2007 door Sunray Reageren
Verrity Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) Waarom verzinnen we niet iets nieuws? De term Global Moderator bestaat op veel forums. Mijn Global Moderators hebben ook een originele naam! >Link verwijdert< Bewerkt: 30 augustus 2007 door Verrity Reageren
-Omar- Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Waarom verzinnen we niet iets nieuws?De term Global Moderator bestaat op veel forums. Mijn Global Moderators hebben ook een originele naam! Klik maar op de link in me sig. (Copyright SCF) Sorry hoor maar je maakt reclame ( niet dat ik het nooit doe ) Reageren
Verrity Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Maar... Als jij het doet zul je toch eerst jezelf op de vingers moeten tikken niet Reageren
-Omar- Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Maar... Als jij het doet zul je toch eerst jezelf op de vingers moeten tikken niet IK ben al heer zwaar gestraft . Maar laat dit topic maar rusten Je hebt een leuk forum trouwens Reageren
Verrity Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Haal die ene zin waar ik naar mijn forum verwijs uit je post (edit: quote). En dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.