Nielsiej Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb net een nieuwe computer en heb daarop gelijk san andreas geinstalleerd. Nu heb ik een heel vaag probleem. Na een tijdje spelen doet de muis helemaal niks meer, in windows doet de muis het wel gewoon nog. Is dit een bekend probleem of ben ik de eerste die dit heeft? Mijn systeem: Intel Quad Q6600 @ 2,4 ghz 2 gig ram 8800gts 320 mb en dit alles draait op windows vista ultimate 32bit Hopelijk kan iemand mij helpen, het is namelijk erg vervelend. Niels Bewerkt: 28 augustus 2007 door Nielsiej Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hopelijk kan iemand mij helpen, het is namelijk erg vervelend.Niels Het probleem ligt denk ik niet bij je systeem, maar waarschijnlijk gewoon bij de muis zelf. Ik ben in het bezit van een draadloze muis, en die wil het ook wel eens begeven in een spel. Dit hoeft dus niet persé GTA te zijn. De oplossing bij mij is op 'ESC' drukken en dan in het menu met je muis heen en weer slingeren. Als ik het spel dan weer hervat doet de muis het weer bij mij. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is, maar dat zou je de volgende keer kunnen proberen. Een mogelijke andere oplossing is dat je even de sofware van je muis verwijderd. Dit kan meestal wel via het configuratiescherm ('Start' >> 'configuratiescherm' >> 'Software'). Natuurlijk installeer je de software dan weer even overnieuw, en bekijk dan of hij het weer goed doet. Reageren
Nielsiej Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Bij mij doet hij het dus gewoon helemaal niet, vanaf het begin al niet. In het menu doet hij het wél. Ik heb ook al een andere muis geprobeerd maar helaas nog steeds hetzelfde resultaat ! Iemand nog een oplossing. Dat van die drivers verwijderen ga ik nu even proberen. Reageren
The GamerII Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Is het ingame zelf ook sloom, traagheid? Ik heb daar zelf ook last van gehad, en heb toen gewoon wat gerommelt in Options>Controller Setup>Mouse Settings. Reageren
floris1 Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 ik heb dat ook heel vaak maar bij mij doet hij het ook juist wel eens niet als ik in het menu zit Reageren
Laurenzo30 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 ik heb dus ook echt precies het zelfde probleem als Nielsiej.. en het ligt niet aan de mouse settings.. ik heb ze alle 3 op ON staan dus hij zou het moeten doen.. aan de muis ligt het ook niet heb het met 2 geprobeerd en met beide zelfde resultaat.. Hij heeft het in het begin wel gedaan en nadat ik hem de eerste keer gesaved had in dat huis deed de muis het ineens niet meer. Ook heb ik al geprobeerd om opnieuw te installeren, wat ook niet werkt. en ook heb ik een andere crack geprobeerd maar dat werd het uiteindelijk ook niet. het lijkt me dat het aan vista ligt ik heb het namelijk al meer gelezen op verschillende forums maar ik kom er nog niet uit ik heb een: (zelfde pc als nielsiej) Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz 2,40 GHz Geheugen (RAM): 2047 MB Type: 32-bits besturingssyteem alvast bedankt :*) Reageren
ikt Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Jullie hebben het allemaal mis! MIS MIS MIS! GTA SA pakt namelijk soms de muis niet, dus moet je een paar keer op Pauze doen en weer terug, en steeds weer je muis proberen te bewegen. Zodra het beeld ingame ook veranderd, dan ben je klaar. En gebruik je zo'n stomme Microsoft muis? Want met mijn oude muis van de fabrikant zelf is dit nog nooit voorgekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.