Jump to content

sa:mp server

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe maak ik een samp server kan iemand me dat vertellen in het nederlands plz ok ?

want wil het heeeeeeeeeeeeeel graag

:D

Geplaatst:
hoe maak ik een samp server kan iemand me dat vertellen in het nederlands plz ok ?

Ik raad je aan eens op deze pagina te kijken. Het is een compleet in het Nederlands geschreven tutorial, waarin wordt uitgelegd hoe je een server op Windows maakt. Overigens staat vrijwel alle informatie op dezelfde site. Mocht je dus ooit nog een vraag hebben, dan raad ik je aan daar eerst een kijkje te nemen. :)

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Ik raad je aan eens op deze pagina te kijken. Het is een compleet in het Nederlands geschreven tutorial, waarin wordt uitgelegd hoe je een server op Windows maakt. Overigens staat vrijwel alle informatie op dezelfde site. Mocht je dus ooit nog een vraag hebben, dan raad ik je aan daar eerst een kijkje te nemen. :)

dat linkje van jouw doet het niet nou kan ik nog niet veder :N

Geplaatst:

Ik wil er nog eentje toevoegen: ->hier<- staat de tutorital van Sandra over het maken van een server.

@Juwayri, Bedankt!!! die had ik nog niet gevonden. Heb ik eindelijk weer een samp-wiki :tu:

Geplaatst:

Je moet mij niet bedanken maar Think. Hij heeft dit gefixed. Ze vonden het eerst raar dat hij had gedaan, wiki samp is tenslotte gehost bij LW en niet bij Kye. Maar toch is het offline gegaan.

Dus, bedankt Think!!! _O_

• 2 maanden later...
Geplaatst:

:D

bij mij doet de pagina het niet is jamer

:N

Geplaatst:

Weet wel waar je aan begint, een SA MP server maken is erg moeilijk. Je moet alles goed in elkaar knutselen, alles moet met codes. Het is erg ingewikkeld, en je denkt dat het makkelijk is... Maar dat is niet zo, dan wil ik je erg veel succes wensen ermee. Lees goed de tuts door, en neem evt. contact met <<<Sandra>> of Neosyp voor goede informatie. Succes ;) .

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, ik vind het maar akelig irritant iedere keer een wisselende wiki.

Als we een actieve moderator hier hadden kon die misschien de samp-FAQ af en toe eens bijwerken... ^^

Bewerkt: door Ymosky

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...