mr.crazypunky. Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 als je bij de ganton gym hemel gaat kun je mischien twee stripclubs zien. maar drie vragen over die clubs 1:waarom maken ze het? 2:is dit ooit gebruikt in een cutsene? 3:waar is het in het echt te vinden? wie kan het bevragen? zeg het maar dan op. maar ik denk dat ik een krijg. >>> Door Bling: Verplaatst naar 'SA: General'. <<< Reageren
Bigstijn Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 als je bij de ganton gym hemel gaat kun je mischien twee stripclubs zien.maar drie vragen over die clubs 1:waarom maken ze het? 2:is dit ooit gebruikt in een cutsene? 3:waar is het in het echt te vinden? wie kan het bevragen? zeg het maar dan op. maar ik denk dat ik een krijg. 1. Dit zijn gewoon weggelaten stripclubs, ze dachten op het laatst toch van nee laat maar. Het past toch niet zo goed in San Andreas. 2. Ik heb bijna alle cutscene's gezien, volgens mij is wel een van de stripclubs van Jizzy te vinden. 3. Zie vraag 1, alleen in de hemel's dus Reageren
mr.crazypunky. Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ja maar er zijn nog veel meer dingen die niet in de spel zitten zoals die warehouse. heel raar die makers van san andreas pfffff en kun je mischien ook fotos maken van kamers die verlaten of nooit inkomen? groet mr punky skunky. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ja maar er zijn nog veel meer dingen die niet in de spel zitten zoals die warehouse.heel raar die makers van san andreas pfffff en kun je mischien ook fotos maken van kamers die verlaten of nooit inkomen? groet mr punky skunky. Ja dit is mogelijk, zodra je het Interieur van een kamer binnenkomt kan je je jetpack geloof ik wel afdoen. Bij sommige interiors gebeurt dit automatisch, Zoals bij het Warehouse. Je kan dan een foto maken. Je moet er wel rekening mee houden dat het dak mischien zwart is. Reageren
mr.crazypunky. Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ik heb geen flauw idee hoe je een foto kun maken en om opteslaan ( dus niet alleen voor de lol ) maar denk eraan ik wil fotos zien! groet mr punky skunky is funky Reageren
Bigstijn Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 ik heb geen flauw idee hoe je een foto kun maken en om opteslaan ( dus niet alleen voor de lol )maar denk eraan ik wil fotos zien! groet mr punky skunky is funky Een foto maken kan uiteraard met de Camera, hier zijn de vindplaatsen: Klik. Als je de camera ter beschikking hebt, druk je de rechtmuisknop in om op een doelwit te richten. Met een klik op de linkermuisknop word er een foto gemaakt. Je kan deze foto's bekijken in de map: Mijn documenten> GTA San Andreas User Files> Gallery. Hier kan je alle foto's bekijken die je ooit hebt gemaakt, tenzij je de map een keer leeg hebt gemaakt. Reageren
mr.crazypunky. Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) maar waar kun je eengta sa user file en wat is dat en hoe krijg je die? Bewerkt: 28 augustus 2007 door _KoE_Mzungu Onnodig grote hoeveelheden vraagtekens verwijdert! Tevens in de quotes hieronder. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 maar waar kun je eengta sa user file en wat is dat en hoe krijg je die? Die 'GTA San Andreas User Files' vind je in de map 'Mijn Documenten'. Als het goed is kun je er via die groene knop 'start' onderin het scherm komen. Die map wordt overigens direct na je eerste savegame gemaakt. Na de installatie zal de map er dus nog niet staan, pas nadat je je eerste spel hebt gesaved. Mocht je de map niet hebben, dan kun je deze handmatig aanmaken. Let er wel op dat hij de exacte benaming 'GTA San Andreas User Files' heeft. Reageren
KJF Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 maar waar kun je eengta sa user file en wat is dat en hoe krijg je die? de map gta san andreas user files word gecreërd nadat je voor het eerst hebt gesaved en die map komt te staan in mijn documenten succes Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Maar je hebt toch wel verschillende stripclubs zoals The Big Spread enzo? En daar kan je toch ook gewoon in? greetz Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 er is maar een toegangkelijke sex-shop en dat is deze. http://nl.wikigta.org/wiki/Sex_shop en voor de rest zijn er nog 4 andere stripclubs. deze 4 clubs hebben 2 versgillende interieurs. op deze kaart kan je zien waar de andere stripclubs zijn http://nl.wikigta.org/wiki/Seksclub_locati..._San_Andreas%29 Reageren
L Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 waarom zijn er überhaupt stripclubs? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik neem aan dat de zogeheten Brothel en Brothel 2 bedoeld wordt (letterliijk vertaald 'bordeel' en 'bordeel 2'). Deze zijn te vinden in Hemel B en toegankelijk via markers (enexen) in Hemel A. Het kan ook zijn dat Fanny Batter's Brothel wordt bedoeld, aangezien deze ook ongebruikt is. Dit lijkt me echter sterk omdat het niet naast het interieur van de Los Santos Gym te vinden is en zich in Hemel N bevindt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 waarom zijn er überhaupt stripclubs?Tja, omdat er mensen zijn die daar behoefte aan hebben. Mensen die stripclubs exploiteren maken daar gebruik van en verdienen er een hoop geld mee. San Andreas is gebaseerd op echte steden en R* heeft ervoor gekozen om dus ook stripclubs in het spel te plaatsen. Als je daar behoefte aan hebt kan je in een stripclub geld uitgeven. Overigens is er ook een verdieping in het Crack Palace van Big Smoke ingericht met twee kamers waar dames paaldansen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 waarom zijn er überhaupt stripclubs?Tja, omdat er mensen zijn die daar behoefte aan hebben. Mensen die stripclubs exploiteren maken daar gebruik van en verdienen er een hoop geld mee. San Andreas is gebaseerd op echte steden en R* heeft ervoor gekozen om dus ook stripclubs in het spel te plaatsen. Als je daar behoefte aan hebt kan je in een stripclub geld uitgeven. Overigens is er ook een verdieping in het Crack Palace van Big Smoke ingericht met twee kamers waar dames paaldansen. waar is dat crack palace? en kan je daar gewoon in ik ben namelijk niet zo held in de hemelen groetjes: fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.