gta_freakje Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 hey , Ik zou graag mijn wagens in vc wat upgraden mr da luk me niet echt. Dit zijn mijn voornaamste vragen. Waar haal je al die wagens? Hoe plaats je die in het spel? groetjes gta freakje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Waar haal je al die wagens? Die wagens kun je halen op de verschillende sites waar ze vandaan te halen zijn, en dat zijn er heel wat. Gelukkig staan ze mooi opgesomd in dit topic. Kies een site uit, zoek een voertuig en download hem. Hoe plaats je die in het spel? Ik raad je aan de IMG Tool te gebruiken. Met dat programma kun je bestanden toevoegen, verwijderen of vervangen. In dit geval zul je dus bestanden moet verwijderen en toevoegen. Je verwijderd de oude bestanden, en je voegt de nieuwe bestanden toe. Hoe dat allemaal in zijn werking gaat wordt uitgelegd in deze tutorial. Volg de instructies die daar worden gegeven, en het komt helemaal goed. De tutorial is voor San Andreas, maar is net zo goed voor Vice City te gebruiken. Veel succes en als er nog vragen zijn horen we ze wel! Reageren
gta_freakje Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 merci mr ik heb toch nog een vraagje ? dat werkt toch ook vr vc want bij de topic van ho werkt image tool staat vr sa ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ja dat werkt voor III, VC en SA Greetz Reageren
gta_freakje Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 merci mr ik heb toch nog een vraagje ? dat werkt toch ook vr vc want bij de topic van ho werkt image tool staat vr sa ? euhm sorry ik had het laatste over het hoofd gezien ik ga het nu proberen hey Ik heb dus backups , img tool , en een wagen Ik heb geprobeerd dus eerst de origine te verwijderen nadat ik een backup van die had gemaakt. mr dr kwam te staan der file it may be in using dan klik ik ok en dan is het gedaan er gebeurt niets mr ( moet ik dan wachten of?) Ok ik denk geen probleem ik repace wel dat probeer ik met dff en txt mr dan komt er te staan dat die bestanden te groot zijn en dus kan ik ze nie vervangen en ook zie ik bij heel veel wagens staan dat je een banden mod moet installen wat houd deze mod juist in en hoe instal je die of is dat niet echt nodig sorry en grtzz gta freakje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 'File may be in using' betekent waarschijnlijk dat het bestand ergens nog gebruikt wordt. Ga er dus vanuit dat het bestand verder niet gebruikt wordt als je het wilt vervangen of als je ermee aan de slag gaat. Ga bijvoorbeeld niet en GTA spelen én proberen mods te vervangen, want op die manier gaat het natuurlijk niet. Overigens kun je de 'Magic Wheel Mod' installeren met VCMM. Ik raad je het aan daar bij te laten en de gewone voertuigen via de IMG Tool te doen, aangezien dit de beste optie is. Reageren
gta_freakje Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 mr als ik wil replacen dan komt dr ook te staan dat het bestand te groot is om te vervangen wat moet ik dan doen ? HEt spijt me oprecht dat ik zo slecht ben mr ik ben zo geboren :'( Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 mr als ik wil replacen dan komt dr ook te staan dat het bestand te groot is om te vervangen wat moet ik dan doen ? Het beste is om ze daarom ook te verwijderen. Mocht je die foutmelding dus krijgen, zorg er dan voor dat je niets open hebt staan van GTA op je IMG Tool na dan. Tevens moet je de map ook op 'alleen lezen' hebben staan, anders kun je niets veranderen. Ga naar deze map: 'C' >> 'Program Files' >> 'Rockstar Games'. Klik met je rechtermuisknop op de map van GTA: Vice City, en kies voor 'eigenschappen'. Vink dan de optie 'alleen lezen' uit, kies' toepassen' en sluit dan het scherm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.