Jump to content

savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik het bestand GTASAsf3.rar in de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files plaats staat er geen save game bij load game weet iemand hoe dat kom???

Geplaatst: (bewerkt)
als ik het bestand GTASAsf3.rar in de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files plaats staat er geen save game bij load game weet iemand hoe dat kom???

Ja, dat weet ik wel. :puh: Je kunt niet zomaar het complete WinRAR archief in de savegame-map plaatsen, je moet de echte savegame eerst uitpakken, oftewel: De savegame uit het WinRAR bestand halen. Om een WinRAR archief uit te pakken, heb je eerst WinRAR nodig. Als je dat nog niet hebt, kun je het hier downloaden: Klik. Als je haast hebt, laat even zien waar die savegame staat, en dan pak ik hem voor je uit. :)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Dit komt omdat het een .rar file is. Je zal het eerst moeten uitpakken met een programmatje zoals Winrar of winzip. Dan zal je savegame het wel doen. Hier kan je winrar vinden: Klik. Je hoeft alleen na het downloaden te klikken op openen en hij zal automatisch het bestand openen. Dan moet je alle dingen selecteren en uitpakken in. Dan kan je je savegame in de map GTA San Andreas User Files slepen. (Het is een .b bestand)

Geplaatst:

Ja, dat weet ik wel. :puh: Je kunt niet zomaar het complete WinRAR archief in de savegame-map plaatsen, je moet de echte savegame eerst uitpakken, oftewel: De savegame uit het WinRAR bestand halen. Om een WinRAR archief uit te pakken, heb je eerst WinRAR nodig. Als je dat nog niet hebt, kun je het hier downloaden: Klik. Als je haast hebt, laat even zien waar die savegame staat, en dan pak ik hem voor je uit. :)

OK ik heb het nu gedaan en het staat nu wel bij load game maar als ik het wil spelen is het gewoon de eerste missie helemaal het begin :N

Geplaatst:
OK ik heb het nu gedaan en het staat nu wel bij load game maar als ik het wil spelen is het gewoon de eerste missie helemaal het begin :N

Heb je wel de juiste savegame voor de juiste versie van het spel? Je kunt het makkelijk even controleren door naar de volgende map te gaan: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Kijk dan hoe groot het bestand 'script.img' is:

• 568 kB = V1
  • 562 kB = V2

Ik hoop dat je eruit komt. Mocht het toch niet lukken, dan horen we het wel. :)

Geplaatst:

Heb je wel de juiste savegame voor de juiste versie van het spel? Je kunt het makkelijk even controleren door naar de volgende map te gaan: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Kijk dan hoe groot het bestand 'script.img' is:

• 568 kB = V1
  • 562 kB = V2

Ik hoop dat je eruit komt. Mocht het toch niet lukken, dan horen we het wel. :)

Ik het V2 maar ik heb een save game van een andere site geprobeert en die werkte wel maar die van deeze site niet :s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...