-di0n- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hallo lui'tjes, is het mogelijk om je IP te veranderen? Ik zie weleens wat dingen, maar dan moet ik er voor betalen, is het mogelijk en als het mogelijk is is het dan ook gratis? Reageren
Eros Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb een manier, maar die werkt enkel als je geen router hebt. De enige andere mogelijkheid zijn die programma's, dan werk je via een proxy enz. Die zijn inderdaad betalend. Ik ga je geen link geven naar manieren om ze gratis te verkrijgen, maar je kunt ze vinden, als je zoekt. Bewerkt: 4 september 2007 door SummerBase Reageren
-di0n- Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Kun je een tip geven waaronder ik moet zoeken? Reageren
Rullez Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Is je IP adres veranderen niet illigaal, want illigalen dingen mogen wij niet op het forum behandelen. Reageren
Sunray Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik dacht dat iedereen een hood-ip had en een gewone ip De hoofd-ip veranderen is illigaal Maar je gewone ip dacht ik niet en ja jammer genoeg moet je voor al die programma's bijna betalen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Dit lijkt me toch illegaal want als je bijv. gebannen wordt van het forum op spelletjes kun je erdaarnaa weer op? Dat lijkt me niet echt wat zo mag. anders heeft ip bannen ook geen zin. Reageren
Eros Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Dat is het probleem van die forums, die programmas die er zijn om je IP te veranderen, zijn niet illegaal. En ik heb -di0n- al verder geholpen via pm. Dus je kan het best laten rusten, voor er weer onnodige discussies komen over of IP veranderen nu illegaal is ofniet. ^^ Bewerkt: 28 augustus 2007 door Eros Reageren
T@rget Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Niets illigaals aan. Bij sommige providers krijg je zelfs iedere maad/week/dag een ander IP uit veiligheid. Een Dynamish IP heet dat. En als je dat niet hebt kun je soms bij je provider een ander IP aanvragen als je een goede reden hebt temminste. Maar om betaalde Proxy programma's te cracken is WEL illigaal dus daar mogen we je zowiezo niet mee helpen. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Neem een zwevende IP dan >>> Door SummerBase: Het is handig als je ons even uitlegt wat dat is... En niet alle ISP (Internet Service Providers) ondersteunen IP's die aanpasbaar of variabel... Als je dat bedoelt? <<< Dynamish IP geven ze niet snel meer, Omdat je dan minder snel te achterhalen bent en mensen klaagden er wel is over. Het is ook veiliger voor je eigen ''zeggen ze'' Dynamish IP Vind ik beter nooit gebant worden op servers en andere spellen Ohja als je zwevend ip gaat nemen zou ik wel terug veranderen als je je internet opzegt, Het is strafbaar en illegaal. Ook terug veranderen als je contact opneemt met je internet provider(je weet maar nooit of ze het ontdekken en dan ben je zoveel maanden je internet kwijt) Bewerkt: 8 september 2007 door Las Vegas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.