Jump to content

GTA SA start niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik wou gewoon voor de zoveelste keer GTA SA spelen, maar als ik er dus op druk gebeurt er niks! gewoon NIKS!

Alleen even de zandloper die 1 keer knippert, en ja ik heb hem gekocht en is dus voledig LEGAAL.

Opnieuw installeren heeft geen zin, dit heb ik al 15 keer gedaan zonder opmerking.

P.S. ik heb versie 1.0

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst:
Hallo,

Ik wou gewoon voor de zoveelste keer GTA SA spelen, maar als ik er dus op druk gebeurt er niks! gewoon NIKS!

Alleen even de zandloper die 1 keer knippert, en ja ik heb hem gekocht en is dus voledig LEGAAL.

Opnieuw installeren heeft geen zin, dit heb ik al 15 keer gedaan zonder opmerking.

P.S. ik heb versie 1.0

Maak je misschien gebruik van emulatiesoftware? Dat zijn programma’s als Daemon Tools, of Clone CD. Mocht je deze programma’s hebben, zet ze dan uit. Ze zijn een mogelijke bedreiging voor de beveiliging van San Andreas, dus kan het zijn dat hij daarom niet opstart. Het beste kun je ze gewoon helemaal uitzetten. Verwijderen is niet direct nodig, maar je kunt het voor alle zekerheid doen. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Daemon Tools, of Clone CD ?????

WTF is dit? nee ik heb het dus niet draaien

Het zijn slechts twee voorbeelden. Clone CD is een brandprogramma, dus ook dergelijke programma’s kunnen een probleem veroorzaken. Wees er zeker van dat je zulke programma’s ook niet hebt draaien als je het spel wilt starten. Normaal gesproken vormen die programma’s eigenlijk geen bedreiging, maar het kan voorkomen. Overigens wordt er ook wel eens aangeraden die programma’s uit te zetten bij het installeren, zodat de installatie verder geen hinder ondervindt.

@Hieronder:

Ik heb het dus niet over die twee specifieke programma's, maar over de programma's in het algemeen. ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Dit programma heb ik dus niet.

En wat nu?

Alsjeblieft, ik wil erg graag spelen maar nu heb ik dus steeds niks te doen.

Ik heb wel uitgevonden al ik doe ''rechter muisknop'' en dan ''uitvoeren als'' en ik klik gewoon op OK dan doet hij het, maar als ik dat zelfde bij SAMP doe gebeurt er gewoon niks.

>>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je laatste bericht aan te passen.:)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...