Jump to content

Photo Opportunities

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek nog photo ops 33 en 8

het probleem:

ik heb al bij verschillende in het wilde weg getrokken omdat ik wist waar hij ongeveer ergens zat, en omdat ik het icoontje niet zag (bug?) maar bij deze lukt die methode niet

heeft iemand dit nog gehad en hoe kan ik die 2 fotos nog nemen?

Bewerkt: door proost
Geplaatst:

het probleem:

ik heb al bij verschillende in het wilde weg getrokken omdat ik wist waar hij ongeveer ergens zat, en omdat ik het icoonthe niet zag. maar bij deze lukt die methode niet

Met #33 heb ik ook erg veel problemen gehad. Volgens mij had ik hem achteraf al, dus misschien jij ook? Ik heb sowieso twee tips voor je. Tip één is het gebruik van SAMA. Een soort van programma waarmee je kan zien welke Photo Opportunities je nog moet doen en dus al gedaan hebt. Erg handig voor gevallen als dit dus, het is hier te downloaden. Tip twee: wacht tot in de nacht. Dan zullen de Photo Opportunities namelijk gaan gloeien en kun je ze zonder camera zien.

Dit zijn twee tips, ik hoop dat het je hiermee lukt. Ik ben geen Photo Opportunities-expert, dus ik kan verder niet veel zeggen op de plek waat je moet gaan staan o.i.d.:puh:

het probleem:

ik heb al bij verschillende in het wilde weg getrokken omdat ik wist waar hij ongeveer ergens zat, en omdat ik het icoonthe niet zag. maar bij deze lukt die methode niet

Met #33 heb ik ook erg veel problemen gehad. Volgens mij had ik hem achteraf al, dus misschien jij ook? Ik heb sowieso twee tips voor je. Tip één is het gebruik van SAMA. Een soort van programma waarmee je kan zien welke Photo Opportunities je nog moet doen en dus al gedaan hebt. Erg handig voor gevallen als dit dus, het is hier te downloaden. Tip twee: wacht tot in de nacht. Dan zullen de Photo Opportunities namelijk gaan gloeien en kun je ze zonder camera zien.

Dit zijn twee tips, ik hoop dat het je hiermee lukt. Ik ben geen Photo Opportunities-expert, dus ik kan verder niet veel zeggen op de plek waat je moet gaan staan o.i.d.:puh:

amai die sama is wel handig ja

maar het probleem: je kan toch niet zien welke je al dan niet gevonden hebt? alleen of je ze allemaal hebt of niet

en met ze te zoeken, zag jij die incoontjes dan trouwens? bij mij zijn sommigen onzichtbaar

Geplaatst:

Nee, met SAMA kan je zien welke collectables (dus ook Photo Opps) je nog moet doen en op welke locatie je die kan vinden. Diegene die je al gehaald hebt worden niet meer getoont. SAMA is een uitermate handig programmaatje die helaas alleen met savegames werkt van de PC, helaas voor PS2 en XBOX gebruikers. Succes :sigaar:

PS: Vergeet niet je savegame te laden in SAMA ;)

Edit @ hieronder: Nee helaas, je kan een Jetpack niet ergens bewaren / opslaan. Alleen beschikbaar na de missie Green Goo of met de jetpack-cheat.

nice :)

bedankt

die sama toont die photo ops die daar vlakbij waren, dus mss heb ik met de ene te nemen de andere eigelijk genomen :)

even jetpack halen en testen

nog eens bedankt

edit: nog zoiets :puh: kan je een jetpack ergens plaatsen zodat het beschikbaar is na te saven? in een garage zetten lukt al niet

edit 2: jep da was het :) 1000x dank

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...