sevaboy Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 He,ik zoek een leuke shooter voor de pc en ik kreeg als antwoord dat Battlefield leuk was. Maar hier komt m'n vraagje:Als ik de nieuwe Battlefield koop,moet je iets erbij kopen of is het geen uitbreidingspaket?En hoeveel kost hij gemiddeld? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 He,ik zoek een leuke shooter voor de pc en ik kreeg als antwoord dat Battlefield leuk was.Maar hier komt m'n vraagje:Als ik de nieuwe Battlefield koop,moet je iets erbij kopen of is het geen uitbreidingspaket?En hoeveel kost hij gemiddeld? Battlefield 2 is een compleet op zichzelf staand spel, dat wil dus zeggen dat je met Battlefield 2 enkel gewoon online kunt spelen. Er zijn echter wel meerdere add-on pakketen te vinden, waarmee je het spel kunt uitbreiden. Het gaat overigens om de volgende twee pakketten: Euro Forces Special Forces Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet precies weet hoeveel hij kost, maar ik schat zo rond de €35 á €45. Kijk overigens wel uit waar je hem koopt, de prijzen per winkel kunnen van elkaar verschillen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 He,ik zoek een leuke shooter voor de pc en ik kreeg als antwoord dat Battlefield leuk was.Maar hier komt m'n vraagje:Als ik de nieuwe Battlefield koop,moet je iets erbij kopen of is het geen uitbreidingspaket?En hoeveel kost hij gemiddeld? Battlefield 2 is een compleet op zichzelf staand spel, dat wil dus zeggen dat je met Battlefield 2 enkel gewoon online kunt spelen. Er zijn echter wel meerdere add-on pakketen te vinden, waarmee je het spel kunt uitbreiden. Het gaat overigens om de volgende twee pakketten: Euro Forces Special Forces Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet precies weet hoeveel hij kost, maar ik schat zo rond de €35 á €45. Kijk overigens wel uit waar je hem koopt, de prijzen per winkel kunnen van elkaar verschillen. Ik bedoel Battlefield 2412(ofzow),is dat een uitbreidingspakket? En kun je daar ook online? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik bedoel Battlefield 2412(ofzow),is dat een uitbreidingspakket?En kun je daar ook online? Battlefield 2142 is, net zoals Battlefield 2, ook een compleet op zichzelf staand spel. Dus ook hier kun je gewoon online spelen, het is dus geen uitbreiding van Battlefield 2 of iets dergelijks en je hebt hem er dus ook niet voor nodig. Uiteraard bevat Battlefield 2421 ook een online mode. Overigens is het op langere termijn ook de bedoeling dat men online gaat spelen, dus je kunt vrijwel altijd zeker zijn dat een spel als Battlefield een online mode bevat. Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik bedoel Battlefield 2412(ofzow),is dat een uitbreidingspakket?En kun je daar ook online? Battlefield 2142 is, net zoals Battlefield 2, ook een compleet op zichzelf staand spel. Dus ook hier kun je gewoon online spelen, het is dus geen uitbreiding van Battlefield 2 of iets dergelijks en je hebt hem er dus ook niet voor nodig. Uiteraard bevat Battlefield 2421 ook een online mode. Overigens is het op langere termijn ook de bedoeling dat men online gaat spelen, dus je kunt vrijwel altijd zeker zijn dat een spel als Battlefield een online mode bevat. En hoeveel kost hij gemiddeld? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik bedoel Battlefield 2412(ofzow),is dat een uitbreidingspakket?En kun je daar ook online? Battlefield 2142 is, net zoals Battlefield 2, ook een compleet op zichzelf staand spel. Dus ook hier kun je gewoon online spelen, het is dus geen uitbreiding van Battlefield 2 of iets dergelijks en je hebt hem er dus ook niet voor nodig. Uiteraard bevat Battlefield 2421 ook een online mode. Overigens is het op langere termijn ook de bedoeling dat men online gaat spelen, dus je kunt vrijwel altijd zeker zijn dat een spel als Battlefield een online mode bevat. En hoeveel kost hij gemiddeld? Prijs: play.com: €43.49, dynabyte.nl: €42,50 bij reservering anders €52,99, dimensionplus.nl: €44,99. De adviesprijs is dan ook €49 IB Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Wat zijn de systeemeisen? Reageren
-eend- Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik bedoel Battlefield 2412(ofzow),is dat een uitbreidingspakket?En kun je daar ook online? Battlefield 2142 is, net zoals Battlefield 2, ook een compleet op zichzelf staand spel. Dus ook hier kun je gewoon online spelen, het is dus geen uitbreiding van Battlefield 2 of iets dergelijks en je hebt hem er dus ook niet voor nodig. Uiteraard bevat Battlefield 2421 ook een online mode. Overigens is het op langere termijn ook de bedoeling dat men online gaat spelen, dus je kunt vrijwel altijd zeker zijn dat een spel als Battlefield een online mode bevat. En hoeveel kost hij gemiddeld? Heb 'm pas bij Bart Smit zien liggen voor €30,- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Wat zijn de systeemeisen? Dit zijn de minimale systeemeisen voor Battlefield 2142: Windows XP DirectX 9.0c CPU: 1.7 Ghz RAM: 512 Mb Videokaart: 128Mb 1.8Gb ruimte benodigd Dat zijn dus de minimale systeemeisen, dat wil zeggen dat je minimaal dat nodig hebt om het spel te laten draaien. Wil je echter optimaal spelen, dan zul je moeten beschikken over de volgende eisen: Windows XP DirectX 9.0c CPU: 3.0 Ghz RAM: 1.5 Gb Videokaart: 256Mb 1.8Gb ruimte benodigd Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Wat zijn de systeemeisen? Dit zijn de minimale systeemeisen voor Battlefield 2142: Windows XP DirectX 9.0c CPU: 1.7 Ghz RAM: 512 Mb Videokaart: 128Mb 1.8Gb ruimte benodigd Dat zijn dus de minimale systeemeisen, dat wil zeggen dat je minimaal dat nodig hebt om het spel te laten draaien. Wil je echter optimaal spelen, dan zul je moeten beschikken over de volgende eisen: Windows XP DirectX 9.0c CPU: 3.0 Ghz RAM: 1.5 Gb Videokaart: 256Mb 1.8Gb ruimte benodigd Werkt die ook op DirectX 10? En op welke videokaart werkt hij allemaal? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Werkt die ook op DirectX 10? En op welke videokaart werkt hij allemaal? DirectX 9.0c is benodigd, een lagere versie zal dan natuurlijk niet voldoende zijn. Een hogere daarentegen is bijna altijd goed, dus ook in dit geval. Op welke videokaarten hij allemaal werkt, weet ik helaas niet en dat is denk ik ook niet volledig bekend. Echter vind je hier wel een soort van overzicht. Hij doet het vast en zeker wel op de Ati en GeForce videokaarten/series, dus als je die hebt ben je vrijwel zeker. Je zou eventueel nog even op Google kunnen zoeken of er ook mensen zijn die problemen hebben met Battlefield, met een soortgelijke kaart als jou. Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 GeForce 7300 seriesGeForce 7800 series Werkt hij ook op een 7500LE? Reageren
Wesley Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 GeForce 7300 seriesGeForce 7800 series Werkt hij ook op een 7500LE? Jeetje, jij vraagt wel erg veel zeg, als jou video kaart minimaal 128Mb aan kan, dan zit het wel goed hoor Ik ga d'r wel vanuit dat je Videokaart dat aankan, weet het alleen niet zeker. Reageren
BigM Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 GeForce 7300 seriesGeForce 7800 series Werkt hij ook op een 7500LE? Jeetje, jij vraagt wel erg veel zeg, als jou video kaart minimaal 128Mb aan kan, dan zit het wel goed hoor Ik ga d'r wel vanuit dat je Videokaart dat aankan, weet het alleen niet zeker. Hahah Ja, Maar tsja Waarom zouden we makkelijk doen als simpel doen als het ook lekker moeilijk kan. Ik speel ondertussen al een flinke tijd battlefield, Mocht je pc het op sommige punten net niet halen kan je altijd de kwaliteid wat omlaag halen.Opzicht is het toch geen groot spel dus en Owja, admeingame http://battlefield.ea.com/battlefield/bf21...mp;PID=87357018 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.