Jump to content

Pc doet raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi :cya: ,

Ik heb sinds een aantal dagen wat problemen met mijn PC, mijn PC draaid continue maar hééél sloom, en telkens als ik naar een website ga, dan loopt die weer vast, en kan ik overnieuw de website weer intypen etc.

Ook viel me op dat de CPU-Gebruik telkens maar op 100% blijft hangen, sinds een aantal dagen is het niet meer lager geweest dan 100%, weten jullie waar het aan kan liggen?

Greets,

Wesley :cya:

Geplaatst:

Check op spyware, en ander malifide software doormiddel van een virus/spywarescanner. Gebruik hiervoor je eigen virusscanner, heb je die niet zijn gratis scanners ===>Hier<=== te vinden. Verder is het handig Ccleaner te laten draaien, dit programma ruimt je pc op, en ruimt tevens het register op wat meestal ook al veel helpt.

Daarnaast kan je ook nog even je schijf defragmenteren, dat kan ik Start-> programma's-> bureau-accessoires-> schijfdefragmentatie.

Bovenstaande moet al het één en ander helpen. Ook kan je nog overwegen een volledig herstel van Windows uit te voeren, zodat Windows er weer helemaal schoon op staat. Vergeet dan in ieder geval niet een back-up te maken van je bestanden, en je zal na het herstel alle geïnstalleerde programma's weer opnieuw moeten installeren.

Welke browser gebruik je? De nieuwste Internet Explorer 7 staat er namelijk bekend om op den duur erg langzaam te worden (gebruikt veel resources). Is dat het geval kan je ook kiezen voor een andere browser zoals FireFox, of Internet Explorer 6..

Geplaatst:

Dat probleem kan ontstaan als je telemeter te hoog staat door teveel te downloaden.

Ik heb het soms ook en dan gaat internet heel traag dus zou het dat niet kunnen zijn?

Of het zou inderdaad ook een virus kunnen zijn maar dan moet je maar de programma van RonaldVC gebruiken.

Hopelijk heb ik je geholpen.

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...