Jump to content

Verstoppen achter muurtje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was laatst bezig met de missie Los Desperados en ik had gelezen op wikigta dat je het beste gebukt kan gaan zitten en om de hoekjes van de muur schieten.

Ik weet niet hoe ze dat nou precies bedoelen want ik zie wel eens dat de tegenstanders (Los Santos Vagos toen) achter een muurtje zitten met hun rug tegen een muur en hun hoofd en geweer om het muurtje kunnen doen.

Als het zo bedoelt wordt wie kan mij uitleggen hoe dat moet want ik heb het al geprobeerd.

Ik speel het trouwens op de pc.

Geplaatst:

Je bukt (hurkt) met de "C". Daardoor kan je minder geraakt worden. Je kan er proberen omheen te schieten, maar je kan ook richten (rechtermuisknop) en dan naar rechts (D, bij standaard controls). Dan maak je een zijwaartse rol, en dat gaat snel en je kan effectief schieten. Succes. :)

Geplaatst:
Je bukt (hurkt) met de "C". Daardoor kan je minder geraakt worden. Je kan er proberen omheen te schieten, maar je kan ook richten (rechtermuisknop) en dan naar rechts (D, bij standaard controls). Dan maak je een zijwaartse rol, en dat gaat snel en je kan effectief schieten. Succes. :)

Oke bedankt

Maar kan ik dan net zo als de tegenstanders met me rug tegen de muur leunen nee tog :D?

Geplaatst:

Oke bedankt

Maar kan ik dan net zo als de tegenstanders met me rug tegen de muur leunen nee tog :D?

volgens mij kan je niet op deze manier denkking zoeken.

dat is alleen mogelijk tydens 1 missie van Don Leone

Geplaatst:

Oke bedankt

volgens mij kan je niet op deze manier denkking zoeken.

dat is alleen mogelijk tydens 1 missie van Don Leone

Inderdaad, in de missie Freefall. Je kunt natuurlijk wel zeggen ik ga de richting uit zitten van de andere kant (dus met je rug naar het muurtje toe zitten met "C"), maar om vervolgens te schieten lijkt het me niet echt makkelijk... :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...