Argon Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb het nog maar een tijdje maar het is wel super super irritant. Ik ben aan een game mode aan het werken en dan als ik de compille/run knop gebruik of soms zelfs al direkt als ik PAWNO open dan wordt de naam van de gamemode veranderd in bv: "blabla~1.pwn" terwijl de oorspronkelijke naam "blablabla.pwn" was. En hij zet de .amx die gemaakt wordt in de map waar hij eerst stond en ook nog is gewoon op "C:/" wat ook vrij irritant is. Weet iemand hoe ik dit oplos. Ik gebruik gewoon de standaard PAWNO die bij de server (v0.2.1 R2) dus dat moet me wel goed lijken... Edit: Dat van "~1" heb ik juist uitgevonden dat komt als de naam te lang is maar het blijft wel irritant dat hij het bestand dan opslaagt op C:/ gewoon :s Bewerkt: 29 augustus 2007 door Argon Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ja heb het zelfde probleem, is nog al irritant Reageren
Azer Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 gewoon de eerste keer als je het bestand opent eventjes het bestand onder de volledige naam opslaan, daarna compiled PAWNO de file telkens onder de juiste naam. En ja, het komt voor als een bestandsnaam teveel tekens bevat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.