Jump to content

Bounty

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik doe gta san andreas MP: SA online en daar heb ik een account op een server waar je geld moet verdienen.

maar mijn vraag ik krijg wel is een gele tekst in beeld waar het volgende op staat: Mark657 adds $ 850000 to bounty on denkalshenk.

(denkalshenk is mijn naam online)

ik neem aan dat iemand geld aan mijn probeerd te geven.

maar hoe kan ik het in ontvangst nemen?

of op de bank zetten? want het staat er alleen ik krijg het niet dus hoe kan ik het aan nemen? :D

Geplaatst:
hallo ik doe gta san andreas MP: SA online en daar heb ik een account op een server waar je geld moet verdienen.

maar mijn vraag ik krijg wel is een gele tekst in beeld waar het volgende op staat: Mark657 adds $ 850000 to bounty on denkalshenk.

of op de bank zetten? want het staat er alleen ik krijg het niet dus hoe kan ik het aan nemen? :D

daarmee word bedoeld dat mark657 850000$ op je hoofd heeft gezet of erbij, dus hij wil je dood hebben

Geplaatst:

Bounty is een soort van doelwit geld :) Het heeft niks met geld geven te maken, als iemand dus jou dood, krijg hij dat bedrag. Dus kan je het geld onmogelijk in ontvangst nemen. Zelfmoord plegen heeft ook geen zin, dan verdwijnt het bedrag gewoon.

Geplaatst: (bewerkt)

dat is het bedrag wat iemand krygt door jou te vermoorden.

edit:bigstyn en KJF waren me voor :(

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

ow jammer ik dacht dat iemand mij geld probeerde te geven.

ik heb van alles geprobeerd in de bank om het te ontvangen.

maar weet iemand hoe ik zelf dan geld op iemand anders kan zetten?

en ik neem aan dat als ik dat doe gaat het van mijn geld af ?

en nog een vraagje hoe kun je het beste en snels geld verdienen zonder te killen en missies te doen?

want missies zitten niet in de server volgens mij.

en killen word ik zelf vaker ge killt!

dus hoe kan ik het beste/snelst geld verdienen?

ow jammer ik dacht dat iemand mij geld probeerde te geven.

ik heb van alles geprobeerd in de bank om het te ontvangen.

maar weet iemand hoe ik zelf dan geld op iemand anders kan zetten?

en ik neem aan dat als ik dat doe gaat het van mijn geld af ?

en nog een vraagje hoe kun je het beste en snels geld verdienen zonder te killen en missies te doen?

want missies zitten niet in de server volgens mij.

en killen word ik zelf vaker ge killt!

dus hoe kan ik het beste/snelst geld verdienen?

Als je een bounty op iemand zijn hoofd wil zetten typ je dit: /Bounty (ID Bijv: 0) 200$ er zal nu 200$ op zijn hoofd staan. Als iemand hem dood, krijgt hij dat geld dus. Met 'TAB' kan je de ID lijst zien. Je kan Page Down gebruiken om naar beneden te gaan, en Page Up om weer omhoog te gaan.

Edit: Het kan verschillend zijn, je kan eens kijken bij /help of /cmds of /playercmds. Hier staan vaak alle commands die je kan gebruiken op een server ;).

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Op veel server kan je properties kopen( een gebouw) die koop je dan voor een bepaald bedrag en dan krijg je om de zoveel minute een bedrag.

:cya:

Geplaatst:

als ik dat gebouw heb gekocht en dan een dag later krijg ik er geen geld meer voor hoe kan dit?

misschien heeft iemand andres hem weer overgekocht? kan dat het probleem zijn? :D

Geplaatst:
als ik dat gebouw heb gekocht en dan een dag later krijg ik er geen geld meer voor hoe kan dit?

misschien heeft iemand andres hem weer overgekocht? kan dat het probleem zijn? :D

Dat kan idd zo zijn! :Y

OF... je hebt je niet geregisterd... Dan verdwijnt dat in sommige servers.

Geplaatst:

Om geld aan iemand te geven voer je /givecash ID-nummer hoeveelheid geld in in de chatbox.

Zoals de anderen al zeggen moet je je op de meeste servers registreren. Dit hangt af van de game-mode. Normaal vraagt de server het je automatisch, en dan voer je dit in: /register JOUWPASS. (werkt niet op alle servers) Je mag dan wel niet van naam veranderen tenzij het op je IP afgaat dit weet ik niet.

Geplaatst:

Volgens mij krijg je zoiezo geen geld meer als je weggaat uit een server. Als j eweer trugkomt moet je hem opnieuw kopen.

:cya:

Geplaatst:

oke bedankt :D

maar kun je ook nog op een andere manier aan wapens komen als die niet te koop zijn in de ammo nation?

bijvb van iemand krijgen of ergens vinden?

zo ja kun je er ook nog makkelijk achter komen waar wapens liggen??? :D

Ieder wapen is te krijgen in SA-mp. Op mijn eigen server heb ik gewoon een commando om iemand wapens te geven. In een andere server kun je ze gewoon vinden als PickUp, dus dan kun je hem gewoon vinden, en in weer een andere server is het weer anders. Kortom, dat verschilt per server.

Met je laatste vraag is de beste optie cheaten, alleen mag ik je hier gene info over geven. De 2e optie is gewoon de wapens aankruisen ;).

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...